Idag är jag förbannad därför att...

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Tänkte ferena nytta med nöje så jag tog offrodaren som har en toppbox o körde till bolaget o köpte en påse öl till helgen. Väl hemkommen så skvalpa det i boxen en burk hade det gott hål i o alla bra o ha saker som man förvarar i boxen låg o simma i bira:mad: En halvliters burk tar snabbt slut när man sitter o dricker men satan va mycket det e när den ligger i toppboxen.. Grannen undrade vad jag pysslade med när jag stod i garaget o hade stoppat i vatten slangen i boxen för att spola ur biran..Han fick sej ett gott skratt i alla fall.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Tänkte ferena nytta med nöje så jag tog offrodaren som har en toppbox o körde till bolaget o köpte en påse öl till helgen. Väl hemkommen så skvalpa det i boxen en burk hade det gott hål i o alla bra o ha saker som man förvarar i boxen låg o simma i bira:mad: En halvliters burk tar snabbt slut när man sitter o dricker men satan va mycket det e när den ligger i toppboxen.. Grannen undrade vad jag pysslade med när jag stod i garaget o hade stoppat i vatten slangen i boxen för att spola ur biran..Han fick sej ett gott skratt i alla fall.

AMATÖR!!!

På en Harleyträff jag besökte hade alla tejpat sina burkar med silvertejp.
När jag frågade varför så fick jag en blick som sa "äru dum på riktigt?"

Svaret var "Det vet väl alla att burkarna nöter sönder varandra av vibrationerna i packväskan"

Nu vet du det också! :D
 

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Ort
Internationella Rymdstationen, ISS
Hoj
FoxP2
Nu är jag förbannad på att mina högtalare surrar, sen igårkväll fick jag ett samtal som gjorde mig förbannad. Sen när jag vaknade imorse var jag förbannad. Sen har jag varit förbannad hela dagen. Nu är jag fortfarande förbannad. Och hungrig. Nu blev jag förbannad för jag inte har något mat. OCh jag inte har några pengar. Jag hatar allt.
 

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha&Kawasaki
AMATÖR!!!

På en Harleyträff jag besökte hade alla tejpat sina burkar med silvertejp.
När jag frågade varför så fick jag en blick som sa "äru dum på riktigt?"

Svaret var "Det vet väl alla att burkarna nöter sönder varandra av vibrationerna i packväskan"

Nu vet du det också! :D

:D Jupp Får Handla flasköl i fortsättningen om man ska ta hojen till bolaget:)
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Äckliga fega människor!!!! Vill man ha något sagt så säger man det..inte hålla på och antyda saker HELA tiden. Säg det eller HÅLL KÄFTEN!!11 Typiskt kärringbeteende. Gaaaaaaaaah!

Ja säg avad man vill, men jag hymlar då inte med vad jag vill iaf.

Ligga? :tuttar :D
 

sportbike

Guest
Förbannad för att jag just käkat en pizza med en polare.
När vi va klara sa han "fan vicken jävla flottpropp de va"
Urk,sabbade allt...:gnissla
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Förbannad för att jag just käkat en pizza med en polare.
När vi va klara sa han "fan vicken jävla flottpropp de va"
Urk,sabbade allt...:gnissla

Det där var väl inget. Precis när jag för en stor gaffel Oxfilépizza drypandes av beasås till munnen så börjar en polare berätta om den lilla fickan som han-hästar har där "snabeln" förvaras i slappt tillstånd, och hur det skulle vara att gröpa ur gokklet ur den påsen med en matsked. :näsblod
 

sportbike

Guest
Det där var väl inget. Precis när jag för en stor gaffel Oxfilépizza drypandes av beasås till munnen så börjar en polare berätta om den lilla fickan som han-hästar har där "snabeln" förvaras i slappt tillstånd, och hur det skulle vara att gröpa ur gokklet ur den påsen med en matsked. :näsblod

Gokklet !
Dubbel-urk....:näsblod
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Precis gjort tabben att se Eugene Armstrong-videon. FY FAN!!! Inte nog med att det var det absolut äckligaste jag nånsin (googla inte skiten, du kommer bara ångra dig, allvarligt) sett så... Finner knappt ord!!! AAAAHHHHH!!! :mad:

MAN BLIR FÖRBANNAD :mad: På riCktigt!! :mad: :mad: :mad:


PS. Alla pensionärer är förlåtna! Ni är inte ens i närheten av det här skiten. :mad:
 

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Ort
Internationella Rymdstationen, ISS
Hoj
FoxP2
Precis gjort tabben att se Eugene Armstrong-videon. FY FAN!!! Inte nog med att det var det absolut äckligaste jag nånsin (googla inte skiten, du kommer bara ångra dig, allvarligt) sett så... Finner knappt ord!!! AAAAHHHHH!!! :mad:

MAN BLIR FÖRBANNAD :mad: På riCktigt!! :mad: :mad: :mad:


PS. Alla pensionärer är förlåtna! Ni är inte ens i närheten av det här skiten. :mad:

Fan ta dig. Nu var jag ju tvungen att googla. Det där var det hemskaste jag sett i hela mitt liv. Det där var verkligen sjukt. Så jävla sjukt. Fy fan va hemskt.
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Fan ta dig. Nu var jag ju tvungen att googla. Det där var det hemskaste jag sett i hela mitt liv. Det där var verkligen sjukt. Så jävla sjukt. Fy fan va hemskt.

:mattias Jag var mycket noga med att påpeka att folk inte skulle googla för att se skiten!
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top