Idag är jag förbannad därför att...

mjo faktiskt gör det det.

Varför tror du annars boxning har viktklasser för ?

Spelar ingen roll hur många grepp man kan. 60kg vs 90kg kan bara sluta på ett sätt, smärta !

Visst finns det fula tricks man kan ta till om man är illa ute såklart som pungspark eller finger i ögat eller nåt men fair fight vinner man aldrig. Möjligtvis om man själv är väldigt erfaren kampsportare och biffen är rikskass. Men skulle själv inte sattsa på att ta upp kampen mot någon mkt tyngre, kassa odds !

Det är fortarande större % teknik än storlek/styrka.
Minns en snubbe jag brukade grappla med för några år sedan. Han var c:a 20 kilo lättare och två decimeter kortare än jag, men fifan vad jag fick smaka.

Ryggradslösa kräk som inte tar sitt ansvar:huvet

Det förbannade jãvla aset som tog livet på engla (och pernilla 2000). Skicka ner honom i en gruva med en knippe dynamit:mad:

Ja...jag är benägen att hålla med...man blir förbannad och ledsen.

:machinegu Avrätta den jäveln, han har förbrukat sin rätt att leva.

Och ni som tycker sådana uttalanden är barbariska och tycker att man faktiskt ska känna lite sympati för sådana där as. Ni håller käften.!! :mad:

Han är sjuk...visst...men ska oskyldiga behöva betala med sina liv bara för det.!!! NEJ!!

//Mad

Någon verkar vara på min sida iallafall. Swedie hittade en i Göteborg efter ett tips här på forumet. Så nu är den på väg och kommer på torsdag :)

Aj aj aj, kan inte vara lätt att hitta en utbytes. Iaf inte i sverige?

Då jag är en snäll kille på enorma 175cm och 60kg, så är jag ingen slagskämpe direkt..

Någon verkar vara på min sida iallafall. Swedie hittade en i Göteborg efter ett tips här på forumet. Så nu är den på väg och kommer på torsdag :)
Pengar och kontakter kan fixa mycket ;)

Varför tror du annars boxning har viktklasser för ?
I boxning så döms matchen efter poäng, för att det inte ska bli för ojämnt så har man därför viktklasser.

Med det inte sagt att en kille på 60 kg inte kan spöa en på 90 kg snarare tvärtom.

Om det ligger 100% i ett slag eller en spark så ligger 70% i tekniken, du kan veva för allt i världen utan att motståndaren får ont....om du har fel teknik.

Kolla lite mer kampsport så förstår du vad jag menar!

Last edited:
studera.nu...

Världens sämsta hemsida som loggar ut mig för inaktivitet efter 1 minuit :ARG

Bankade mig på handen med en stor plastklubba :blod

Sen fräste jag fel på en detalj som har tagit mig 2 dagar att göra :huvet

Lyckades inte indexera skruvstycket i fräsen innan jag gick hem, höll på ca 30 min.

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Man blir förbannad :fakta

HELVETE!:mad:

Bankade mig på handen med en stor plastklubba :blod

Sen fräste jag fel på en detalj som har tagit mig 2 dagar att göra :huvet

Lyckades inte indexera skruvstycket i fräsen innan jag gick hem, höll på ca 30 min.

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Man blir förbannad :fakta

HELVETE!:mad:

Blir du inte förbannad över att du så ofta blir förbannad? Jag hade varit förbannat förbannad om jag var du. Riktigt så där fittfitta.

Jag blev förbannat bannad en gång. Men det gjorde mig inte förbannad. Bara bannad. "Emotbannad" skulle jag nästan vilja påstå. Ja.

Blir du inte förbannad över att du så ofta blir förbannad? Jag hade varit förbannat förbannad om jag var du. Riktigt så där fittfitta.

Jag blev förbannat bannad en gång. Men det gjorde mig inte förbannad. Bara bannad. "Emotbannad" skulle jag nästan vilja påstå. Ja.

Jo, faktiskt! :näsblod Jag är inne i en pissig fas...

Skall nog sticka iväg och fiska lite, rena själen från en massa förbannelse!

Helvetes skit!! Nu är jag så förbannad att jag skulle kunna slå någon med min hjälm.....HÅÅÅRT!!!

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN :huvet

Helvetes skit!! Nu är jag så förbannad att jag skulle kunna slå någon med min hjälm.....HÅÅÅRT!!!

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN :huvet

Tråden går ut på att berätta VARFÖR man är förbannad... Att skriva ATT man är förbannad utan förklaring är meningslöst och djävligt irriterande...

...iaf för oss nyfikna! :mad:

Tråden går ut på att berätta VARFÖR man är förbannad... Att skriva ATT man är förbannad utan förklaring är meningslöst och djävligt irriterande...

...iaf för oss nyfikna! :mad:

Det finns bara två kategorier i världen som kan göra en så ilsk som jag är nu, och det är x & mamma. Vem det är & varför får kvitta denna gång, men helvete...det är så det ryker nu!!! :mad:

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back