VBK
Mas.
Apapappp
Det är en millimeter som gäller, varför har alla såååå torftiga svar
![]()
![]()
![]()
Väldigt mycket bokstäver.
Lite oklart gäller 1mm även dubbdäck.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Apapappp
![]()
![]()
![]()
Apapappp
![]()
![]()
![]()
Ehhhh .....
Då måste det bli tvärtom, ett dubbutstick på 1 mm![]()
-minst
Ehhhh .....
-minst
Jo, så måste det vara.
Vv kommer dra in ditt K-kort nu för du inte visste att det var 1mm. Kommer väl nån som skriver i tråden att du inte borde ha k-kortet för du inte visste det, och det är såna som du som höjer försäkringspremien.
Ehhhh .....
-minst
Blir de inte så att "dubben" får sticka IN 1mm?![]()
![]()
Hörru gubben, så vitt jag vet så är det väl sådana som dig som höjer försäkringspremien på grund av oerfarenhet etc.
Men lycka till med körkortet gubben!![]()
Btw så är det väl 1mm som gäller!?

Du ploppade säkert ut ur muttan med all erfarenhet inom det mesta så du har säkert rätt att se ner på andra som lär sig med tiden. Tänk igenom ordet erfarenhet ett tag så förstår du hur man får erfarenhet om man är dödlig. Men du är ju odödlig, eller så förstår du inte bättre och tror det![]()

ja ja fattar
dividerade med en polare o han sa 1.6 mm trodde inte han dock

Ja nu har vi konstaterat att det är 1mm. MEN, om det är mindre, kan man borra upp lite mönster då...kanske med en metallborr?![]()
Kanske är fel tråd att fråga i men det handlar ju ändå om däck här. Tog min premiärtur på min Hornet i helgen, faktiskt min premiärtur någonsin eftersom jag inte tagit kort än
Efter 7 mil upptäckte jag i alla fall att jag lyckats kör in en skruv i däcket!![]()
Det läcker ingenting, så antingen är skruven väldigt kort eller så tätar skruven. Jag har inte vågat ta bort skruven för att kolla än då risken för punka är överhängande.
Min fråga är om man ska ta sig till en däcksfirma som pluggar igen det eventuella hålet efter skruven?
Det var tur att det inte var något så svårt som hur man tar bort en popnit du frågade....
Du ploppade säkert ut ur muttan med all erfarenhet inom det mesta så du har säkert rätt att se ner på andra som lär sig med tiden. Tänk igenom ordet erfarenhet ett tag så förstår du hur man får erfarenhet om man är dödlig. Men du är ju odödlig, eller så förstår du inte bättre och tror det![]()

|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |