är helt nybörjare och är lite fundersam när de gäller sneställt bakjul när man ska köra motard...
har hört att man gör så för att kedjan inte ska slite sönder däcket..
stämmer de? och hur mycke ska man snetälla de isåfall??
mvh / kotten
har hört att man gör så för att kedjan inte ska slite sönder däcket..
stämmer de? och hur mycke ska man snetälla de isåfall??
mvh / kotten

