Vanilla Coke!

Var på ica och handlade vanilla coke, root beer och mountain dew nu i veckan
Vanilla coke är hur gott som helst enda problemet är att man måste vänja sig lite i början är det inte kul.

Den stora frågan är dock var man hittar Crab Juice?:D
 
You sir, are my hero! Ska kolla upp detta. Men fyfan för Mountain Dew. :spy

Orkar du inte åka så långt utanför stan så finns vanilla coke att inhandla på The English shop, på Söderhallarna. Fast det är dyrare där än på City Gross.

Btw, Cherry coke ftw.
 
Orkar du inte åka så långt utanför stan så finns vanilla coke att inhandla på The English shop, på Söderhallarna. Fast det är dyrare där än på City Gross.

Btw, Cherry coke ftw.

Bor typ granne med butiken. Fan vad det ska handlas Vanilla Coke! Tack för tipset.
 
05 Mar 03

Har en halvliters oöppnad pet flaska med vanilla cola.Limited edition
Var mest en kul grej hur länge jag kan ha den ståendes i kylen utan att öppna och röra den.
Den står där än idag väl kyld med datumet 05 Mar 03 på etiketten :)

Guld värd :tungan
 
:va
Den var ju en mysko cola, smaka cola men eftersmaken var vanilj :rolleyes: rätt förvirrade för en som mej då :)
 
:3freak cola med en deciliter vanillinpulver nerrört i, nej tack.


Cherry coke FTW!



White rocks Root beer är oxå go..
smakar nånstans mellan cowboypulver och björnlim.

framkallar barndomsminnen gör den iaf :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top