Moppekillar försöker åka ifrån polisen.

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date

Dominator-Rocks

Guest
Ha ha dagens :)

Schyst adrenalin dom måste ha haft skitungarna :tungan

Jevla arg han var Pålisen :4skrika :näsblod

[YOUTUBE-ID]PvvWnuV1TUg[/YOUTUBE-ID]

Underhållande!! Herregud va obegåvade man måste vara för att inte lyckas köra ifrån en polisbuss med en moped, som inte verkade gå alltför dåligt. Ett annat bevis på ungdomarnas bristande begåvning var faktumet att de inte använda hjälm.

Förstår att det måste vara frustrerande att vara polis när man stöter på såna rötägg. Kul att de hade sinnesnärvaro att filma men skrämmande när man inser vilken uppfostran ungen har fått när man inser hur korkade de är.

Förstår att det måste vara frustrerande att vara polis när man stöter på såna rötägg. Kul att de hade sinnesnärvaro att filma men skrämmande när man inser vilken uppfostran ungen har fått när man inser hur korkade de är.

Vad menar du? Jag förstår att det är frustrerande för poliserna när ungdomarna inte har någon respekt för lagen men .... det där med dålig uppfostran...:confused:

Var och varannan moppekille har väll kört eller försökt köra ifrån polisen!

:confused:

:D Vad tror du pulsen låg på? Dom skulle säkert härma det stora "spöket". "kan han så kan vi":) :tungan

Om man tar mopedens hastighet x 2 så kanske man börjar närma sig :hihi

Last edited:
Vad menar du? Jag förstår att det är frustrerande för poliserna när ungdomarna inte har någon respekt för lagen men .... det där med dålig uppfostran...:confused:

Var och varannan moppekille har väll kört eller försökt köra ifrån polisen!

:confused:

Det är dålig uppfostran när ungjävlarna inte stannar för polisen, åker moppe utan hjälm samt är allmänt fula (kepsen på sned är INTE tufft).
Jag är själv dåligt uppfostrad och har gjort mycket dumt i mitt liv men tack vare det så vet jag ju hur jag ska uppfostra mina ungar.

Det är dålig uppfostran när ungjävlarna inte stannar för polisen, åker moppe utan hjälm samt är allmänt fula (kepsen på sned är INTE tufft).
Jag är själv dåligt uppfostrad och har gjort mycket dumt i mitt liv men tack vare det så vet jag ju hur jag ska uppfostra mina ungar.

Det är det inte alls!

Men jag håller med om hjälmen och kepsen!

Det kan mycket väl vara så att dem här kidsen har fått en jävligt dålig uppfostran men att döma dem pga att dom försökte komma undan med en trimmad moped är lite väl hårt tycker jag.

Ja vem körde inte från polisen med moppen. Så omdömet är nog samma för alla femtonåringar. (och en och annan vuxen med för den delen.)
BON. kungligt rolig avatar.

Hmm snokade vidare lite och hittade det här :näsblod
[YOUTUBE-ID]4TxV9ppBVzM[/YOUTUBE-ID]

Deecati fick rätt .... Åka ifrån polisen kan man vällan göra men det här :näsblod :dummer

Synd att polisen inte *censur* *****ungarna

Man kanske skulle maila den här youtube länken till Polisen :brynad

Last edited:
Hmm snokade vidare lite och hittade det här :näsblod

Deecati fick rätt ....

Synd att polisen inte *censur* *****ungarna

Man kanske skulle maila den här youtube länken till Polisen :brynad

Fan va man blir lack på sånna småsvin. Ja, vem har inte kört från eller iaf försökt köra från ( :rolleyes: ) polisen på moppe när man var 15. Men det här låten asså.. HAHAHA, jävla as!:pangihuve

Det bästa med den här kategorin av raketforskare är att den bär tecken av att vara självreglerande.

Keps på tvären verkar sitta på det viset även när de kliver av mopederna de små moppefuckona (och jag var tvungen att prova - oförstående gubbe som man är - inte var det värst skönt inte då kepsen är avsedd att passa huvudets form i rätt riktning).
Man kan inte annat än undra vad det var för ålbete som fick för sig att skapa en trend av detta?
Kanske samma totala buntmongo som kom på den lysande idén att integralkrukan var som gjord för att agera armbågsskydd, så kepan fick sitta kvar (på tvären)? :tummenupp

Men som sagt, det rensar ur de värsta stolpskotten får man hoppas. :D

/J - med fruktat lite till övers för "mopedius fuckupus maximus"

Det bästa med den här kategorin av raketforskare är att den bär tecken av att vara självreglerande.

Keps på tvären verkar sitta på det viset även när de kliver av mopederna de små moppefuckona (och jag var tvungen att prova - oförstående gubbe som man är - inte var det värst skönt inte då kepsen är avsedd att passa huvudets form i rätt riktning).
Man kan inte annat än undra vad det var för ålbete som fick för sig att skapa en trend av detta?
Kanske samma totala buntmongo som kom på den lysande idén att integralkrukan var som gjord för att agera armbågsskydd, så kepan fick sitta kvar (på tvären)? :tummenupp

Men som sagt, det rensar ur de värsta stolpskotten får man hoppas. :D

/J - med fruktat lite till övers för "mopedius fuckupus maximus"

Är det lika snyggt o se ut som en "goon rider" med skärmen pekande neråt på hjälmen?

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back