Moppekillar försöker åka ifrån polisen.

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
Visst fan har moppedisten en brandhjälm på skallen? Varför har han det? Och var kommer "Stork3n" in i bilden? Känner han mannen som åker på mopeden? Varför känner han i.s.f. honom? Brukar de åka tillsammans? Vem har tuffast moppe? Vems pappa är bäst?

Utslagsfråga: Hur många nötter är det i burken?

Näh :3freak

Det har han inte!

Vet inte!

Ja!

Gamla lumparkompisar!

Nej!

Jag!

Min!

19!

Vad vinner jag?

Lite roligt, folk ligger i 200++ med sina sporthojjar.
Folk kör på bakhjulet i trafiken o fottar o gör film.
Dom hyllas senare för det om dom har skinnställ/annan skyddsutrustning (för då är allt sånt ok).

Men när en moppekille försöker köra ifrån snuten på typ en landsväg i kanske 70? så börjar det skrikas om dålig uppfostran, stryk, beslut hit o dit.
LOOOOOOOOOOOOOOL...

dubbelmoral någon?

Last edited:
Lite roligt, folk ligger i 200++ med sina sporthojjar.
Folk kör på bakhjulet i trafiken o fottar o gör film.
Dom hyllas senare för det om dom har skinnställ/annan skyddsutrustning (för då är allt sånt ok).

Men när en moppekille försöker köra ifrån snuten på typ en landsväg i kanske 70? så börjar det skrikas om dålig uppfostran, stryk, beslut hit o dit.
LOOOOOOOOOOOOOOL...

dubbelmoral någon?

Om du läser tråden igen så ser du att de flesta härjar om Hotvideon mot poliserna (som numera är borttagen) och inte getaway försöket!

Nej, det är förbannade muppungar som vars föräldrar inte har gett dem en ordentlig örfil när de bär kepsen så där och har mjukisbyxor instoppade i sina fula jävla tubsockor. Skitungar som har fått för lite stryk helt enkelt.
Och oavsett "svennar" eller "blattar" så är det klart att någon bör uppfostra dem med ett rejält kok stryk.
Det är skillnad att köra ifrån snuten när du är vuxen anser jag, då är man gammal nog att fatta egna beslut men i deras ålder så ska man göra som man blir tillsagd, punkt.

:tummenupp :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger