Moppekillar försöker åka ifrån polisen.

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
Den större delen av SH medlemarna har rakadeskallar, tjock ankarkedja runt halsen, T-Shirt och jeans och några skor som fungerar på jobbet, vid hojmeckandet och när de går på krogen. Men ändå ska dessa vuxna klaga på ungarna.

Edit: inte sett er alla, men kolla bara hur personerna såg ut på SH festen.

Den större delen av SH medlemarna har rakadeskallar, tjock ankarkedja runt halsen, T-Shirt och jeans och några skor som fungerar på jobbet, vid hojmeckandet och när de går på krogen. Men ändå ska dessa vuxna klaga på ungarna.

Å vad har det med köra från snuten på moppe utan hjälm i ful keps?

Hängde bara med det som utvecklades i disskutionen ang keps på snedden och gummisnoddar runt anklarna.

Och vad har köra från snuten med snedkeps att göra? fundera på det du. tror bara du känner dig träffad, men jag skrev inget dumt. sa aldrig att jag tyckte klädvalet som de felsta SH medlemar har är fult, eller dessa ungar.

:hördu Jävla Blattar:mad:

:mad: Nu har dom tagit bort "hotvideon" faan jag skulle sparat ner den :huvet

Nån som sparade skiten?

Last edited:
wtf!?:3freak

man hoppas fan att snuten snokar reda på det här...:huvet tänkte först att det nog var ett hyfsat oskyldigt pojkstreck men nu...:confused:

dominator-rocks tillexempel:D

blatte verkar numera ha gått från att vara ett slanguttryck för invandrare till att vara en benämning på dumma jävla invandrarungar som inte för med sig annat än bråk, vandalism och allmänt helvete när de flyttar hit och isåfall håller jag med dig:
JÄVLA BLATTAR!

Nja, snarare används uttrycket så fort det är personer med utländsk härkomst som har gjort något fel och även när dom inte har gjort något fel alls, utan bara har utländsk härkomst, som om det skulle vara orsaken till problemen. Men bildningsnivån generellt sett på det här forumet är knappst särskilt hög så jag är inte förvånad över att det skriks "jävla blattar" här.

Förövrigt fungerar inte videon längre så jag hann aldrig se den. :(

Nja, snarare används uttrycket så fort det är personer med utländsk härkomst som har gjort något fel och även när dom inte har gjort något fel alls, utan bara har utländsk härkomst, som om det skulle vara orsaken till problemen. Men bildningsnivån generellt sett på det här forumet är knappst särskilt hög så jag är inte förvånad över att det skriks "jävla blattar" här.

Förövrigt fungerar inte videon längre så jag hann aldrig se den. :(

jag vet hur orden egentligen används, jag ville dock inte själv förknippas med ordens allmäna mening och gjorde mig därför denna egna definition. har inga problem med folk av utländsk härkomst, har dock problem med folk som beter sig som drägg. vare sig de är svenska eller inte.

:rofl :rofl
Du har helt rätt och det är även statistiskt säkerställt.
I min gamla poll så far det 1 av ca 200 som röstade på att putsa skor är tråkigt. Man kan bara dra slutsatsen att få av medlemmarna har skor som behöver puts. För putsa skor är fan inte kul. :fakta

http://www.sporthoj.com/forum/poll.php?do=showresults&pollid=2266

Nej, det är förbannade muppungar som vars föräldrar inte har gett dem en ordentlig örfil när de bär kepsen så där och har mjukisbyxor instoppade i sina fula jävla tubsockor. Skitungar som har fått för lite stryk helt enkelt.
Och oavsett "svennar" eller "blattar" så är det klart att någon bör uppfostra dem med ett rejält kok stryk.
Det är skillnad att köra ifrån snuten när du är vuxen anser jag, då är man gammal nog att fatta egna beslut men i deras ålder så ska man göra som man blir tillsagd, punkt.

Alltså nu säger jag inte detta för att starta en konflikt med dig för du verkar vara så enormt korkad. Jag orkar helt enkelt inte lägga energi på dig.

Men, när du säger att ungar ska ha stryk tycker jag att du går för långt. Jag kommer aldrig låta någon i min omgivning misshandla barn, oavsett huruvida det är deras egna barn eller inte. Jag tänker inte ge mig in på att analysera dig eller människors skador av våld. Jag tänker inte heller hota dig. Jag kommer troligtvis inte göra mer än att skriva detta.

Jag måste helt enkelt uttrycka min absoluta avsky över patrask som använder våld, i alla dess former, som argument. Det är till och med svårt att sätta ord på min avsky.

Last edited:
Underhållande!! Herregud va obegåvade man måste vara för att inte lyckas köra ifrån en polisbuss med en moped, som inte verkade gå alltför dåligt. Ett annat bevis på ungdomarnas bristande begåvning var faktumet att de inte använda hjälm.
Håller helt med Hur många gånger smett man inte från snuten med moppe handen på hjärtat? Drygt ett 10 tal iaf är ju bara ta in på en väg där dom inte kan följa efter (Eller lura bort dom i ett botads område men då bör moppen acca bättre än en pikkebuss)

Haha får jag fråga vad det har med barnuppfostran att göra? Smak och stil är individuellt. Sen går ungefär 90% av jordens befolkning runt i "t-shirt och shorts" och varför i all världens namn ska man lägga 2 lök på ett par skor man använder högst 1 gång i veckan? Att man ha arbetsskor och "fritidsskor" faller sig naturligt då då stålhetta och spiktrampskydd väger en del. att 3 mm frillan har blivit en fluga hos bratz också är för mig oförklarligt då den e så ful på nästan alla människor.

Sen tror jag 75% av sh lever 50% av sin vakna tid i arbetskläder. Resten är beroende av att dom första 75% gör det men det vore bättre om alla vände papper..

Nej, det är förbannade muppungar som vars föräldrar inte har gett dem en ordentlig örfil när de bär kepsen så där och har mjukisbyxor instoppade i sina fula jävla tubsockor. Skitungar som har fått för lite stryk helt enkelt.
Och oavsett "svennar" eller "blattar" så är det klart att någon bör uppfostra dem med ett rejält kok stryk.
Det är skillnad att köra ifrån snuten när du är vuxen anser jag, då är man gammal nog att fatta egna beslut men i deras ålder så ska man göra som man blir tillsagd, punkt.
Vad är skilnaden på att köra från snuten när du är 16 och 18? Dom får väll stå för sitt handlande och lära sig konsekvenserna är man så kass på att köra får man skylla sig själv. Sen är det inte stryck dom ska ha men föreldrarna ska ändå dra upp klara linjer och bestrafa när dom korsas, iof kommer äldre som du alltid klaga på "dagens ungdomar"

Last edited:

du verkar ju vara helt jävla dum i huvudet, hur tror du att ett barn blir om h*ns föräldrar slår h*n?
dumma jävel, du som borde ha stryk inte barnen :mad:

Ahh! Du är en av dom få som förstått vad "fri uppfostran" är!

varför skulle jag det?

För att det är inte snällt å säga dumma jävel till någon, ...för att du har fått en dålig uppfostran och skulle behöva lite stryk.

LiCKsom banka in vett i huvet på dig!

Vart du grinig nu?

Visst fan har moppedisten en brandhjälm på skallen? Varför har han det? Och var kommer "Stork3n" in i bilden? Känner han mannen som åker på mopeden? Varför känner han i.s.f. honom? Brukar de åka tillsammans? Vem har tuffast moppe? Vems pappa är bäst?

Utslagsfråga: Hur många nötter är det i burken?

*/ ?>
Nyheter
Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger