Nån mer som kört 10 mil idag?![]()
Körde en 12 mila sväng idag.
Så det så.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nån mer som kört 10 mil idag?![]()
Så det så.Körde en 12 mila sväng idag.Så det så.
![]()
som vill ha en TLR eller en Busa-pump till min TLS, eftersom jag prutat ned ett par 6kolvsok till en tiondel av nypris
, som jag nu skall montera.
Vet hon om det? Hej, jag är en snorig, dryg jävelsom vill ha en TLR eller en Busa-pump till min TLS, eftersom jag prutat ned ett par 6kolvsok till en tiondel av nypris
, som jag nu skall montera.
Ny pump till TRL kostar 2400 spänn. Nån som har nåt o sälja? Lovar att pruta.![]()
PP
Jag har två men inte till salu. en tiondel av priset blir ju en slant med frakt o moms i alla fall.men billigt jämfört med nytt här.Oh... I wish.Octo, taskigt att ha frugan som avatar på TLZ tycker jag...Vet hon om det?
![]()
BTW - du får gärna förklara på svenska vad du fick ut av din fråga gällande skillnaden på 6 kolvsmontage från TLR o TLS som du drog på TLZ...

Moms?Jag har två men inte till salu. en tiondel av priset blir ju en slant med frakt o moms i alla fall.
Nån mer som kört 10 mil idag?![]()
Tja, vaffan... Jag fick ju ett par fotpinnar av dig.![]()

Vurpan,inte Michelin![]()
![]()
Metzeler ska det va
![]()

Oh... I wish.
Skulle gärna gosa med det där paret.
Jag jiddrade lite om vilka banjobultar man måste använda. Rufer svarade att både TLR och TLS har samma banjobultar för oken, dvs gängade M10x1.25 så där kan man bara flytta över dem. Däremot har TLS en fingängad bult till huvudcylindern som är M10x1.0. Monterar du en huvudcylinder från en TLR eller Busa så får du byta banjobulten i huvudcylindern till en som har grövre gänga M10x1.25 för den du har passar inte.
Så var det alltså. Du kan behålla alla bultar och slangar, men måste byta banjobult för huvudcylindern.



EDIT EDIT på mig själv!
Jag har kollat upp mig själv lite och har ett direkt fel i mitt påstående ovan!!
TLR MC har samma bult som TLS. Byte av ok och huvudcylinder mellan TLS och TLR är direkt byte. Man behöver inte byta några andra delar.
Däremot måste man byta bult till huvudcylindern om man har tagit en från Hayabusa. Den har samma grova gänga som på oken.
Sorry för detta...
![]()
som straff skall du omedelbart skänka din MC till den som skrev till dig på TL-tråden senast. Först då är du ren från synd Du kan få min TLS mc...Du e en hemsk människa Octo![]()
som straff skall du omedelbart skänka din MC till den som skrev till dig på TL-tråden senast. Först då är du ren från synd
![]()

Ohhhhhhhhh cooooole![]()
![]()

var det där du fick 10 mil
har ni kollat i nya Jula katalogen ?
sidan 228 depåstöd med en gammel hoj på en blå TLS![]()
var det där du fick 10 mil
har ni kollat i nya Jula katalogen ?
sidan 228 depåstöd med en gammel hoj på en blå TLS![]()
Svart är den och det är Metkallicas!![]()
Haha, Lasse är färgblind![]()
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |