Angry mob...

Jag är inte heller intresserad av att försöka värdera sanningen i massa olika inlägg. Inte heller är jag intresserad av personen/karaktären Teo i det här sammanhanget. Tycker däremot det är intressant att diskutera vad som gör att somligt som inte är accepterat i ett slags allmänt rättsmedvetande ändå accepteras - till och med uppmuntras - här, samtidigt som det är vanligt att snabbt och kategoriskt fördöma sådant som samma slags allmäna rättsmedvetande godkänner - uppmuntrar. Tycker det ryms mycket godtycke bland åtskilliga tyckare här på sporthoj.com och att det hycklas en hel del bland skenbart ungdomliga medlemmar vars moral i själva verket är starkt reaktionär.

Om jag har missat ett inlägg som uppmuntrar sexuellt våld så fy på mig.
Jag har så klart inga sådana sympatier.
Det enda jag säger är att det finns två uttalanden, ett som kan misstolkas (lätt rent av) och ett som är ämnat att släta över det första.
Om man ska göra en bedömning så bör man rimligtvis beakta båda uttalanden, inte bar adet som passar ens syfte, att gnälla om ett påstått grovt brott på ett internetforum och känna att man gjort dagens, eller till och med årets kan man skönja, goda gärning.

Ja jag vet att hon inte gillar att bli påsatt i röven när hon sover utan att ha bett om det. Visst verkar det otroligt men det vet jag. Det är nämligen av samma anledning som jag vet att du inte gillar när folk på gatan slår dig i ansiktet med ett slagträ utan anledning. Om de två inblandade så vet jag vad Teo gjorde, för det skrev han i tråden och om tjejen vet jag att hon var medvetslös, för det skrev han i tråden.
Vad tycker du mer att jag borde veta? Vad är det för info jag missar?

"men om man funderar lite på vilka böjelser det finns därute"

Ska jag ta hem en tjej och när hon smäller av så skär jag av pattarna och steker upp dom men några klyftor vitlök? Jag menar jag såg faktiskt en dokumentär om en kille som ville att någon skulle döda honom och äta upp honom.

Det går ju för helvete inte anta att eftersom det finns böjelser så är det fritt fram på vem som helst att göra vad som helst bara dom är så fulla att dom inte är vid medvetande för att dom kanske är såna som skulle gilla det utan då gäller antagandet att man inte ska göra ett skit.

Sen hur väl dom känner varandra och vad dom gjort förut skiter jag också fullständigt i. Vet du om att det finns nånting som heter våldtäkt inom äktenskapet och är en av de absolut vanligaste våldtäkterna?

Fråga: Hur anser ni att det är? Tycker ni alltså på riktigt att det här är en okej grej att göra? Är det alltså en grabbig kul grej att sätta på någon i arslet medans dom är avsmullna och jag är en tråkmåns som inte ser humorn i det eftersom att ni verkligen tror att tjejen är helt okej med att någon gör det utan att fråga henne först och när hon dessutom inte är vid medvetande? (Och sen dessutom skriver om hur roligt det var på ett forum med tiotusentals medlemmar)

Folk skriker om nackskott hela tiden i våldtäcktstrådar och sen när det gäller en småskojig kille på sporthoj.com som gjort nånting som egentligen är samma sak så är det helt okej. Då är det ett skämt. Vad är det för fel på er människor? Seriöst?

Sen kan du igen förklara

För jag ser inte sambandet mellan påståendet att jag inte träffat särskilt många tjejer och det du svarade. Kan det vara för att du bara snackar en jävla massa skit? Ska du inte börjar påpeka min meningsuppbyggnad eller stavningsfel som brukar vara rätt vanligt när man inte har nånting annat att klaga på?

Håller med dig.

Missade tråden i fråga, men att ta det med en "klackspark" och tycka folk är löjliga för att dom blir förbannade krävs att man är ett äkta moppefucko..eller ett ärkenöt. (syftar faktiskt inte på Teo i denna fråga)

Må vara att dom båda var med på det i förväg, hon vet om det nu och bryr sig inte, eller what ever. Om dom inte kom överens om det 30 sek innan hon somnade/tuppade av så är/var det fel på så många sätt att jag inte vet vart man ska börja.

Last edited:
Det enda jag säger är att det finns två uttalanden, ett som kan misstolkas (lätt rent av) och ett som är ämnat att släta över det första.
Hur kan man misstolka det första inlägget?
Tjejen somnade under pågående sex och då bestämde sig Teo för att trycka henne i Daim-krysset medan hon sov. Oavsett deras tidigare relation så har jag svårt att se hur man kan misstolka vad som hände.

Tjejen somnade under pågående sex och då bestämde sig Teo för att trycka henne i Daim-krysset medan hon sov. Oavsett deras tidigare relation så har jag svårt att se hur man kan misstolka vad som hände.

Precicks. :fakta

Jag har inte misstolkat det, men det är ett av två uttalanden.
Och visst förändras det om det vore så att det han lite luddigt beskriver som tidigare erfarenheter innehåller t.ex. detta.
Men, det får vi aldrig veta vad det verkar. :(

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...