FreddaGädda
Guest
Såhär ser det tamefan ut varje vinter på SH.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag skrev ju precis att om tjejen inte ar med pa det sa ar det fel. Visst kan du sitta och anta att sa ar fallet, men som du ser pa Biturbos exempel sa finns det tydligen flickor som vill ha sex i somnen.
For att svara pa ditt andra pastaende sa kan jag meddela att jag skiter hogaktningsfullt i vem det ar du ger dig pa. Jag forsvarar ingen som utnyttjar nagon av det motsatta konet, men jag domer heller ingen pa forhand...
Såhär ser det tamefan ut varje vinter på SH.
Jag skrev ju precis att om tjejen inte ar med pa det sa ar det fel. Visst kan du sitta och anta att sa ar fallet, men som du ser pa Biturbos exempel sa finns det tydligen flickor som vill ha sex i somnen.
For att svara pa ditt andra pastaende sa kan jag meddela att jag skiter hogaktningsfullt i vem det ar du ger dig pa. Jag forsvarar ingen som utnyttjar nagon av det motsatta konet, men jag domer heller ingen pa forhand...
Jag kan fort bli lite otrevlig när någon är så här onaturligt dum i huvudet. Det du säger är ju att det är helt okej att våldta människor, för det kan ju faktiskt vara så att dom vill knulla. Hur kan du inte fatta det själv, är du så här eller skojar du bara? Det börjar verkligen verkligen likna ett skämt.
Förstår du att jag menar att man inte kan börja ha analsex med en medvetslös människa och anta att den människan gillar det eftersom att risken finns (och är väldigt stor) att den människan inte skulle vilja det.
Kom inte med ett till inlägg där du säger att jag inte vet hur det är mellan dom två, jag upprepar att jag går efter vad som stod i originalinlägget och då var tjejen medvetslös och hade inget som helst att säga till om.
Har det varit så här illa förut?
Hon kunde inte säga ifrån för att hon var medvetslös och därför är det ett sexuellt utnyttjande.Känner tjejen sig utnyttjad, så är det hennes sak att säga ifrån.
Inte din.
Råkar jag skriva med genomskinlig teckenfärg, eller varför läser ingen det jag skriver?
jag domer heller ingen pa forhand...
Du är inte facit.
Flickor vill ha analsex i sömnen. Självmordsbombare. Du hade legat väldigt blodig nästa fest.
Jag kan fort bli lite otrevlig när någon är så här onaturligt dum i huvudet. Det du säger är ju att det är helt okej att våldta människor, för det kan ju faktiskt vara så att dom vill knulla. Hur kan du inte fatta det själv, är du så här eller skojar du bara? Det börjar verkligen verkligen likna ett skämt.
Förstår du att jag menar att man inte kan börja ha analsex med en medvetslös människa och anta att den människan gillar det eftersom att risken finns (och är väldigt stor) att den människan inte skulle vilja det.
Kom inte med ett till inlägg där du säger att jag inte vet hur det är mellan dom två, jag upprepar att jag går efter vad som stod i originalinlägget och då var tjejen medvetslös och hade inget som helst att säga till om.
eftersom det är ett jäkla tjat om vad som stod i ursprungsinlägget: hon vet inte vad som hände, hon har alltså ingen åsikt i frågan.
Rent generellt håller jag med dig, dock. En tjej som yuppat av sätter man inte på. Punkt. Och även om, som Teo skrev senare, att de var KK och att de hade haft analsex tidigare anser jag att det är moralsikt tveksamt att fortsätta knulla henne när han märker att hon somnat.
Och det är ju det enda jag har hävdat hela tiden.![]()
Det kanske var det du menade men det var defenitivt inte så du lade fram det.
Och jag hävdar att den här tråden har gjort sitt.
Fan vilken härlig tjej du verkar vara.![]()
Flickor vill ha analsex i sömnen. Självmordsbombare. Du hade legat väldigt blodig nästa fest.
Då tycker du nog ofta bra saker.Skriver bara ärligt hur jag tycker
![]()
Folk skriker om nackskott hela tiden i våldtäcktstrådar och sen när det gäller en småskojig kille på sporthoj.com som gjort nånting som egentligen är samma sak så är det helt okej. Då är det ett skämt. Vad är det för fel på er människor? Seriöst?
Det jag har försökt få fram i mina inlägg är följande:
De flesta tjejer är inte direkt för analsex och är ni av den uppfattningen är ni antingen porrskadade eller rör er i konstiga kretsar. Jag är rätt säker på att hon skulle ha nånting emot det men det är ingenting jag kan bevisa.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |