Angry mob...

Såhär ser det tamefan ut varje vinter på SH.

Last edited:
Jag skrev ju precis att om tjejen inte ar med pa det sa ar det fel. Visst kan du sitta och anta att sa ar fallet, men som du ser pa Biturbos exempel sa finns det tydligen flickor som vill ha sex i somnen.

For att svara pa ditt andra pastaende sa kan jag meddela att jag skiter hogaktningsfullt i vem det ar du ger dig pa. Jag forsvarar ingen som utnyttjar nagon av det motsatta konet, men jag domer heller ingen pa forhand...

Jag kan fort bli lite otrevlig när någon är så här onaturligt dum i huvudet. Det du säger är ju att det är helt okej att våldta människor, för det kan ju faktiskt vara så att dom vill knulla. Hur kan du inte fatta det själv, är du så här eller skojar du bara? Det börjar verkligen verkligen likna ett skämt.

Förstår du att jag menar att man inte kan börja ha analsex med en medvetslös människa och anta att den människan gillar det eftersom att risken finns (och är väldigt stor) att den människan inte skulle vilja det.

Kom inte med ett till inlägg där du säger att jag inte vet hur det är mellan dom två, jag upprepar att jag går efter vad som stod i originalinlägget och då var tjejen medvetslös och hade inget som helst att säga till om.

Såhär ser det tamefan ut varje vinter på SH.

Har det varit så här illa förut?

Last edited:
Jag skrev ju precis att om tjejen inte ar med pa det sa ar det fel. Visst kan du sitta och anta att sa ar fallet, men som du ser pa Biturbos exempel sa finns det tydligen flickor som vill ha sex i somnen.

For att svara pa ditt andra pastaende sa kan jag meddela att jag skiter hogaktningsfullt i vem det ar du ger dig pa. Jag forsvarar ingen som utnyttjar nagon av det motsatta konet, men jag domer heller ingen pa forhand...

Råkar jag skriva med genomskinlig teckenfärg, eller varför läser ingen det jag skriver?

Jag kan fort bli lite otrevlig när någon är så här onaturligt dum i huvudet. Det du säger är ju att det är helt okej att våldta människor, för det kan ju faktiskt vara så att dom vill knulla. Hur kan du inte fatta det själv, är du så här eller skojar du bara? Det börjar verkligen verkligen likna ett skämt.

Förstår du att jag menar att man inte kan börja ha analsex med en medvetslös människa och anta att den människan gillar det eftersom att risken finns (och är väldigt stor) att den människan inte skulle vilja det.

Kom inte med ett till inlägg där du säger att jag inte vet hur det är mellan dom två, jag upprepar att jag går efter vad som stod i originalinlägget och då var tjejen medvetslös och hade inget som helst att säga till om.

Du är inte facit.
Inget ovanligt att ena (eller båda) parten somnar under "långsex".
Analsex är populärt bland en del både tjejer och killar.
Själv tycker jag det är att jämställa med att gå ut i parken, ta en hundskit i näven och runka.
Andra får dock hålla på bäst dom vill.
Känner tjejen sig utnyttjad, så är det hennes sak att säga ifrån.
Inte din.

Visst spelar det in i min bedömning att det var Teo som skrev.
Han hade (har?) en tendens att uttrycka sig som ställer honom i något sämre dager än nödvändigt.
Hade det varit en okänd skribent, hade jag sökt upplysning om vad han/hon menade.
Hade det varit en av de på forumet som försöker ställa sig själv i bättre dager än vad fallet är, så hade jag antagligen fördömt.

Har det varit så här illa förut?[/QUOTE]

Känner tjejen sig utnyttjad, så är det hennes sak att säga ifrån.
Inte din.
Hon kunde inte säga ifrån för att hon var medvetslös och därför är det ett sexuellt utnyttjande.

Det handlar inte om vad tjejen tycker i efterhand, det handlar om att det ska inte finnas något efterhand eftersom att det är olagligt att agera på det viset.

Fattar du att det är det som är grejen. Man kan inte agera före man frågar, för det är det som våldtäktsmän gör, de har sex med människor utan att fråga.

Råkar jag skriva med genomskinlig teckenfärg, eller varför läser ingen det jag skriver?

Jag börjar tro att det är några människor i den här tråden som flejmar. Det kan väl inte vara så här på riktigt?

jag domer heller ingen pa forhand...

Vad ska du ha för att döma någon? Ett skriftligt erkännande? För det var ju exakt vad vi fick på sporthoj, dessutom så lades det upp som att det skulle vara en jävligt rolig grej, vilket gör det ännu värre.

Last edited:
Du är inte facit.

Jodå, de vet precis hur det var. :rolleyes:

Bruden kanske gillade det, kanske inte. Eller rättare sagt, eftersom det är ett jäkla tjat om vad som stod i ursprungsinlägget: hon vet inte vad som hände, hon har alltså ingen åsikt i frågan. Tänk vad bra om några andra kunde anamma den hållningen...

Flickor vill ha analsex i sömnen. Självmordsbombare. Du hade legat väldigt blodig nästa fest.

Hur vore det om du kröp ner i din grotta igen och låter oss homo sapien sapiens diskutera ifred.

Men efterssom inte du (eller någon här förutom Teo) vet faktat bakom denna historia så är det lite svårt att säga våldtäkt eller inte, eller hur?

Rent generellt håller jag med dig, dock. En tjej som tuppat av sätter man inte på. Punkt. Och även om, som Teo skrev senare, att de var KK och att de hade haft analsex tidigare anser jag att det är moraliskt tveksamt att fortsätta knulla henne när han märker att hon somnat. Jag skriver moraliskt tveksamt just pga. att om min tjej red mig och jag somnade så, by all means, rid tills du är klar.. Jag skulle knappast kalla det ett övergrepp i vilket fall.

Last edited:
eftersom det är ett jäkla tjat om vad som stod i ursprungsinlägget: hon vet inte vad som hände, hon har alltså ingen åsikt i frågan.

Själva kärnpunkten i varför jag tycker att det var fel. Jag tolkar det som att du tycker att det var rätt eftersom hon aldrig blev varse det hela. Jag kommer nog aldrig att skriva under på att man kan ligga med medvetslösa personer så länge de inte får reda på vad som hänt, alternativt med förespeglingen att "hon kanske hade gillat det här om hon varit vaken".

Eftersom du är en ökänd provokatör som tar vilken åsikt som helst som kan skapa lite debatt så tänker jag inte lägga så mycket ytterligare vikt vid det du skriver. Det här med att mata trollen, du vet! :)

Rent generellt håller jag med dig, dock. En tjej som yuppat av sätter man inte på. Punkt. Och även om, som Teo skrev senare, att de var KK och att de hade haft analsex tidigare anser jag att det är moralsikt tveksamt att fortsätta knulla henne när han märker att hon somnat.

Och det är ju det enda jag har hävdat hela tiden. :tummenupp

Last edited:
För att reda ut begreppen lite för den imbecilla SH-pöbeln... Teo är inte invandrare, därför kan man inte utan vidare säga att det han gjorde var fel. Det beror på så mycket annat.

Fattar ni nu, dumhuvuden? :)

Nu borjar jag nastan tro att du inte vill forsta...

Om de ar overens om att det ar OK att ha sex i somnen sa ar det OK med mig om de har det.
Om killen i fraga inte vet om tjejen ar OK med det sa ar det inte OK.

Verkar som hederligt sunt fornuft, men det ar tydligen inte sarskilt vanligt langre...

Folk skriker om nackskott hela tiden i våldtäcktstrådar och sen när det gäller en småskojig kille på sporthoj.com som gjort nånting som egentligen är samma sak så är det helt okej. Då är det ett skämt. Vad är det för fel på er människor? Seriöst?

Huvudet på den jävla spiken. :klappar

Tyvärr funkar väl folk i allmänhet på det viset.

Exempel:

Nynassar är ute och slår ner okända personer med "typiskt utländskt utseende", "för dom jävla invandrarna är hundar och borde dö", men har inga problem med att sitta och snacka skit en fredagskväll med lokale pizzabagaren, som är från Libanon. "Han är ju en trevlig kille."

Jag tror att jag nyss gjorde en jämföresle mellan majoritet av medlemmarna på SH och nynazister och fick det att hålla. :näsblod

Det jag har försökt få fram i mina inlägg är följande:

De flesta tjejer är inte direkt för analsex och är ni av den uppfattningen är ni antingen porrskadade eller rör er i konstiga kretsar. Jag är rätt säker på att hon skulle ha nånting emot det men det är ingenting jag kan bevisa.

Du är trångsynt som anser att man rör sig i konstiga kretsar bara för att flertalet av tjejerna i denna krets skulle vara för analsex.

För övrigt har väl inte porr och analsex nåt direkt sammanhang utan handlar väl snarare om vad man själv har för personlighet och hur man väljer att uveckla denna, då i form av nyfikenhet som t ex analsex.

Är det så svårt att inse att folk kan se saker och ting på ett annorlunda vis gentemot vad du själv gör? Ställ dig själv frågan bara och klura på vad du kommer fram till, jag skiter i svaret faktiskt så du behöver inte bemöda dig med att svara, tack.

Back