Han skulle hålla detta lite öppet så länge då han håller på att bygga om hojen, han skriver upp sig här i så fall. Tror nog t.o.m att det kanske börjas riva CBR:en idag, ska gå ut o snacka lite med den o se hur den har det
BTW kom pengarna in på rätt konto o allt?
pengarna har ej kommit in. men antar att du ej har swebank och betalade i fredags? För å så fall har jag nog inte dom föresn måndag eller tisdag. Brukar ta 1-2 arbetsdagar.
Snackade med jesper idag på mc mässan. Han var sugen och skriver nog upp sig om hojjen e klar..
Va fan va du ligger efter andersson, Jag krängde på nya slicks på räsern i torsdags. så de som jag har kvar på banhojjen är dra åt bromsoken fram, och najja dom, samt sätta laptimern på ett smidigt sätt
gathojjen står redan nyrekondad, nyservad och med nya däck å bara väntar på sommarn
annars har jag ju ungarnas minimoto 80 km räcker det tro den är ju lättsvängd
men vet inte om jag vill bröta ut på bana med den det första jag gör...kan man hålla det lite öppet å kanske bara henka på till en början. Kan ju bli sugen under tiden menar jag...fattar om det inte går men jag MÅSTE fråga iaf