Idag är jag förbannad därför att...

Förbannad på mig själv för att jag inte slutade dricka i tid igår, i vanlig ordning. Åkte på fest i Köping med tjejen vid 21-tiden, kom hem imorse vid 05.30... Skulle ta det rätt så lugnt, vid 3-tiden stod jag och spelade Guitar hero och drack JD rakt ur flaskan i tron om att man var en äkta rockstjärna.
Imorse (typ vid 13-tiden när jag vaknade...) så inspekterade jag flaskorna som var halvtomma, 1 pava Captain morgan och en pava Jack daniels. Det förklarade min enorma huvudvärk och varför jag var tvungen att sitta ner och pissa då mitt balanssinne inte var fullt fungerande.
Så nu ser jag fram emot en lång och härlig måndag på jobbet med enorm baksmälla :mad:

Förbannad på mig själv för att jag inte slutade dricka i tid igår, i vanlig ordning. Åkte på fest i Köping med tjejen vid 21-tiden, kom hem imorse vid 05.30... Skulle ta det rätt så lugnt, vid 3-tiden stod jag och spelade Guitar hero och drack JD rakt ur flaskan i tron om att man var en äkta rockstjärna.
Imorse (typ vid 13-tiden när jag vaknade...) så inspekterade jag flaskorna som var halvtomma, 1 pava Captain morgan och en pava Jack daniels. Det förklarade min enorma huvudvärk och varför jag var tvungen att sitta ner och pissa då mitt balanssinne inte var fullt fungerande.
Så nu ser jag fram emot en lång och härlig måndag på jobbet med enorm baksmälla :mad:

Uuueeew!

Det där låter som en riktigt äcklig baksmälla.

AA :tummenupp

Förbannad för att jag i min drömvärld nånstans trodde att frakten från USA till Sverige skulle gå på max 350 kr plus minus nån hundring.... När fan den går på 1000 spänn!
Mitt slip-on som skulle kostat 2800 cirkus går på 4000 lakan ist... Och jag är ju pank... :gråter

Edit. Kanske blev fel.?

Last edited:
Förbannad för att jag i min drömvärld nånstans trodde att frakten från USA till Sverige skulle gå på max 350 kr plus minus nån hundring.... När fan den går på 1000 spänn!
Mitt slip-on som skulle kostat 2800 cirkus går på 4000 lakan ist... Och jag är ju pank... :gråter

Jag e förbannad därför min fiddy blöddrar :mad:

Folk ..........:mad:

Mer ledsen än förbannad. Min morfar har varit dålig en längre tid och har nu gett upp helt. Jag vet att det är bäst för honom att bara somna in. Tyvärr så är det sjukt jobbigt att smälta.

Förhoppningsvis så hinner jag ner och säga farväl. Tänkte ta med en stor bukett tulpaner som han älskar. Sen bjuda på smaskigt fika och cider som han har tycker om. Sen bara önska att han somnar in fridfullt och att han vet hur mycket han betyder för oss alla.

Igår var jag förbannad över vaktjäveln som körde ut mig ur matbutiken då jag skulle handla snask och läskeblask till kvällsfilmen, slutade med att jag glömde läskeblasken. :mad: Polarn fick dricka avslagen pommac och jag fick en slatt av sprite :dubbel :mad:

Jag är så jävla less på alla skatter.
Skatt på bilen, skatt på hojen, skatt för vägar & skatt på bensinen.
Hörde om ett nytt förslag, skatt på dubbdäck.

Va fan.... JAG vill också ha pengar...:mad:

...att jag försökt att logga ut från detta forum i flera dagar men det funkar inte.
Å jag vill logga ut bara för att.....

....så slipper ni att fundera på det, ni som tänkte det.

Wtf? Skatt på dubbdäck?

Japp och det är vi förbannad över oxå.. nån jävla tomte på vägverket tycker att vi ska klara oss lika bra med dessa finmönstrade dubbfria däck. Men faktum är att för att dessa däck ska fungera på riktigt isigt vägunderlag så krävs det att andra bilister kör med dubbade däck för att riva upp isen.

Back