Idag är jag förbannad därför att...

Nån borde döpa om tråden till "VM i gnäll över petitessertråden"

Man blir ju inte arg ens, bara lätt irriterad för att man ids läsa DY-likt dravel.

Jag är förbannad för att nån jävla pundare slog sönder sidorutan på min förbannade skitbil som jag har för att åka till och från jobbet.
Biljäveln var dessutom upplåst för att slippa just detta! Dessutom så misslyckades de att sno min svindyra Hitatchi-vinkelslip som jag har glömt att ta ur bilen, vilka jävla klåpare. De rotade bland lite papper men fick inte med sig ett skit. Hoppas de skar upp en blodåder och förblödde på väg till deras knarkar-kvart.
Så nu måste jag åka till skroten och köpa en ny ruta och sen måste jag åka och köpa ett kamera-övervakningssystem som jag har tänkt göra länge, sen måste jag även leta rätt på luftgeväret samt baseball-trä så jag kan ha lite skoj nästa gång de ger sig på mina andra bilar.
Fy fan för pundar-jävlar, vore jag inte så snäll så skulle jag kasta ner dem i ån nästa gång jag ser dem, med ihopbundna händer och fötter :mad:

Vaknade med feber och värk i kroppen, HATAR att vara sjuk!

I second that!

Jag vaknade och var sjuk i går, förutom jobbet så hade jag massor med saker att göra hemma, vilket jag med en axelryckning sköt på framtiden.
Vaknade i morse ännu risigare än i går och nu måste jag ta tag i det jag sköt upp.

Snöskottningen skippar jag dock tills jag är feberfri.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman