Noobs på Sjöborakan

riktigt bra filmat, shyssta vinklar osv jag vill se mer:tummenupp
 
Härligt ljud var det ju iaf! 9:an skriker, 10:an vrålar och 750:n ylar :tummenupp.

(jag har för övrigt kört på den raukan, yeah)
 
haha detta är fan mobbing på hög nivå!! så jävla brett är de ju int´


Jepp! :tummenupp Det tycker jag gott du kan ha, hur många ggr har inte jag fått höra om "spindeln" på Sjöborakan, eller den misslyckade knuffen? :tungan

Och jo, så brett är det! :D
 
Filmen va ju cool, men språket va ju rena grekiskan för en stååååååckhååålmare som mej :tungan :tungan
 
Härligt ljud var det ju iaf! 9:an skriker, 10:an vrålar och 750:n ylar :tummenupp.

(jag har för övrigt kört på den raukan, yeah)

Jepp. finns inte mycke (om nåt) som slår 750n ljudmässigt.. (skulle va en zxr400 :tungan ) nä men grymt skönt ljud i den.

Nyskapande e nog bästa ordet för filmen för o hålla me nån innan
 
Förstår ju inte ens vad ni skriver. Får rita in er på danska kartan istället så vi slipper er, ni är snåla ni kan inte prata tacka vet jag en örebroare.
 
Förstår ju inte ens vad ni skriver. Får rita in er på danska kartan istället så vi slipper er, ni är snåla ni kan inte prata tacka vet jag en örebroare.

Snåla? Ta o läs lite geografi, det är småläningar som e snåla

Örebro? vad har Örebro att komma med? e ju inget annat än en sketen förort till Stockholm
 
Jepp! :tummenupp Det tycker jag gott du kan ha, hur många ggr har inte jag fått höra om "spindeln" på Sjöborakan, eller den misslyckade knuffen? :tungan

Och jo, så brett är det! :D

haha ja den spindeln var skön! är ju skitkul att lura dig att du har en spindel på dig så du börjar hoppa och skrika som en tossing mitt bland allt folk på sjöbo. den är klockren. det lär komma fler såna :D
 
Last edited:
oooo jo, det är bred Skånska även för oss norr om Helsingborg. Södra Sverige is the shit..=)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top