Noobs på Sjöborakan

Tazadar©

Ninja pilot
Gick med
13 Mar 2004
Ort
Skurup med Speedgirl
Hoj
Aprilia RSV4R
Tazadar© = zx10r
Sulan= GSXR750
Ridgeback = R1
Speedgirl = Zx9r

Mycket snack och lite hoj körande, men dock är det lite med.... :)

[YOUTUBE-ID]YDSTlrqFHl0&feature=related[/YOUTUBE-ID]


[YOUTUBE-ID]BqdZOYdlzw4&feature=related[/YOUTUBE-ID]
 
Fattar man inte dom det forna danska språket som Sverige en gång hörde till får man inte se filmen :)

Men va jag kunde se så tror jag att den amerikanska motsvarigheten till Buttman har kommit till sverige:D

För inte var det väl skinnstället på speedgirl du försökte filma:Rockbanan
 
Vilket land kommer ni ifrån?


Haha härlig komentar till lastbilen :tummenupp

"Beiidoouur såkkuuuerbeiidoouur"
 
Last edited:
haha, Speedgirl, jag säger ju att du snackar bred skånska..!
"Jag såg ett lajon på barget, i chayfarg"
 
Hehe, fan va brett ni snackar där nere.:tummenupp
 
haha, Speedgirl, jag säger ju att du snackar bred skånska..!
"Jag såg ett lajon på barget, i chayfarg"


haha detta är fan mobbing på hög nivå!! så jävla brett är de ju int´

Men va jag kunde se så tror jag att den amerikanska motsvarigheten till Buttman har kommit till sverige:D

För inte var det väl skinnstället på speedgirl du försökte filma:Rockbanan


nä de är en olydig ridgeback som försökte filma annat!!! fy honom :D
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top