Lotusomega
Fullt ös medvetslös!
- Gick med
- 23 Apr 2006
- Ort
- Södertälje
- Hoj
- GSXR 1100 Turbo -93 Gsxr 750 fighter -93, Katana 1100s , CRF250rx , Gsxr 1000 -02 Turbo GSXR 1000 -04
Har sett att man sänker varvstoppet på gsxr 1100
rna till 10000varv när man turbokonverterar dom och fortfarande använder sig av orginal stakarna.
Jag har en Gsxr 750 -93 som är under uppbyggnad med turbo. Kommer sikta på ett laddtryck runt 1bar hade jag tänkt. Nu till frågan! Finns det någon som vet eller provat vart gränsen ligger för en turbokonverterad gsxr 750 vad gäller vevstakarna vs varvtal?
750ins rödmarkering ligger ju orginal på 13000/13500v.
Tacksam för tips och svar! om inte får jag väll ta reda på det den hårda vägen!
mvh Micke
Jag har en Gsxr 750 -93 som är under uppbyggnad med turbo. Kommer sikta på ett laddtryck runt 1bar hade jag tänkt. Nu till frågan! Finns det någon som vet eller provat vart gränsen ligger för en turbokonverterad gsxr 750 vad gäller vevstakarna vs varvtal?
750ins rödmarkering ligger ju orginal på 13000/13500v.Tacksam för tips och svar! om inte får jag väll ta reda på det den hårda vägen!
mvh Micke