Vilken mår kassast idag!?

Suttit på akuten hela natten, eftersom en idiot till kille kastade en kolbit på mej, som hamnade rakt i klyftan. Han bränt sönder som fan mellan tuttarna, tredje gradens brännskador plus infektion. Mysigt.

Och fy tusan vad ont det måste göra, är ju ett ställe som det tar lite tid att få bort kolen från oxå. Inte som om man får den i knät och kan snabbt resa sig upp.

:pannkyss

Och fy tusan vad ont det måste göra, är ju ett ställe som det tar lite tid att få bort kolen från oxå. Inte som om man får den i knät och kan snabbt resa sig upp.

:pannkyss

Jag hade varit grymt snabb att pilla bort kolet... :)

Skämt åsido, ett ljus i mörkret kanske är att försäkringsbolaget kan betala en del för kosmetisk invaliditet? Jag fick ju 24000 kr för ett fjoll-ärr på knät för ett tag sen och dekolltaget är ju i manliga ögon det mest iögonfallande stället...

.

Fy fan 2dagar i rad och en riktigt vidrif fylla igår. Fördelen är att man slipper supa tills midsommar.

Jag mår betydligt bättre än jag förtjänar! Bra ös igår. Tänker lite dock på en snubbe som fick på huvet av en idiot som hade knogjärn på sig.. det såg inte bra ut. Hur är man justerad i huvet om man går på dans med knogjärn med sig? Snutarna sög honom iaf.. Har aldrig sett så mycket slagsmål på en kväll som igår! Otroligt.. Men mellan dom var det mkt bra ös :yoparty

Från en vattenpipa... Bild finns ja, men enbart på såret, och det vill du inte seändå, för det frambringar spyattacker. Så sorry, ingen tuttbild idag heller..! :gnissla :tungan

Det är bara att gratulera till titeln "Julhelgens bästa patient" du är tjändiz.....

Vem bryr sig om brösten det är brännsåret som är intressant.... (eller är det jag som har suttit för många timmar framför böckerna i surgical techniques nu igen:va )

Sådanadär vattenpipor verkar farliga framförallt i kombination med killar.
Misströsta inte över brännsåren, visst det gör ont och känns skit men kroppen har en fantastisk förmåga att läka och det som inte fixar sig själv tar en god plastikkirurg hand om med lite grafting.

Vilken karatefylla det blev! Jag var duktig som hann med två privatfester, två krogbesök plus ett hak jag hade en förtjöppt biljett till (hur jag nu kom in dit eftersom jag har biljetten kvar..) geggamojja över hela brallorna, stal en pizza, krossade en klocka hemma så handen blev uppskuren o det är blod överallt. En tjejkompis slaggade hos mig, har ingen aning öht hur det gick till eller hur vi träffades.. :gnissla

Blir väl så när man inleder kvällen med att dricka rödvin i duschen halvnio..

Tack för en trevlig fest R1Monstret! Som vanligt! :Bugar :rock

Jag hade varit grymt snabb att pilla bort kolet... :)

Skämt åsido, ett ljus i mörkret kanske är att försäkringsbolaget kan betala en del för kosmetisk invaliditet? Jag fick ju 24000 kr för ett fjoll-ärr på knät för ett tag sen och dekolltaget är ju i manliga ögon det mest iögonfallande stället...

.

Mitra: Ja, det tog ju et tag innan jag fick kolen därifrån, då trillade den ner på magen och satte ett litet avtryck där med!

Men ja, jag hoppas på at få en del pengar... Det ser inte mysigt ut, det gör ont som fan, och sitter så jävla dumt till...:gnissla

Låter som en riktigt släpad kille det där...

Blev ett jäkla slag för mig med. Vaknade upp vid 13-tiden med ett kort på en helt okänd människa och hans cykel i telefonen! Min polare står och håller armen om honom och ser för jävla glad ut men han känner honom inte heller heller...

Den killen måste varit duktigt pantad, ingen av killarna runtom som reagerade?

Man har mått bättre..
Blev en jäkla massa öl både på förfest och festen, polaren som skulle ordna efterfest åkte in i fyllecell :huvet

Mitra: Ja, det tog ju et tag innan jag fick kolen därifrån, då trillade den ner på magen och satte ett litet avtryck där med!

Du kan börja skriva nästa års önskelista redan nu...

Polotröja i Nomex
Brandsläckare

Själv har jag mest gått hemma och myst i mina raggsockor och snytit mig om vart annat. Riktigt förkyld.
Det har dock inte hindrat mig från att ta en öl eller två, dock långt ifrån att bli bakis :)

Swish: En tjejkompis råkade ut för att en kille tappade en tänd cigg i klyftan på henne och hon brände sig grymt (precis mellan tuttarna också). Slutade med att hon fick 38000 på försäkring eftersom ärret var inom "normal urringning" och därmed vanprydande. En kolbit borde kunna orsaka större ärr också tycker man.

Lycka till med läkning och eventuell ersättning.

Du får tejpa tuttarna utåt åt varsit håll med silvertejp så att det läker lättare :gnissla

Du får tejpa tuttarna utåt åt varsit håll med silvertejp så att det läker lättare :gnissla

Jag tänkte tanken men var för finkänslig för att skriva det!

Jag brände mig i naveln en gång, den vattenfyllda blåsan blev stor som en klementin.

Jag lider med Swish...

Hur lyckades du med det?

Jag låg på liggbräda under en lastbil och skar loss en bromshävarm med gasen, då en stor droppe smält metall skätte iväg och brände rakt genom overallen (bromshävarmarna är fettfyllda inuti, så dom poffar ibland)

Trots att jag låg inklämd jäkligt illa under ett fjäderpaket var jag blixtsnabbt ute på golvet på alla fyra, men plastdragkedjan i overallen hade smält ihop så jag fick inte av mig den och kunde börja kyla snabbt nog.

Efter det kasserades samtliga företagets overaller med plastdragkedja, och nya med metalldragkedja införskaffades.

Jag låg på liggbräda under en lastbil och skar loss en bromshävarm med gasen, då en stor droppe smält metall skätte iväg och brände rakt genom overallen (bromshävarmarna är fettfyllda inuti, så dom poffar ibland)

Trots att jag låg inklämd jäkligt illa under ett fjäderpaket var jag blixtsnabbt ute på golvet på alla fyra, men plastdragkedjan i overallen hade smält ihop så jag fick inte av mig den och kunde börja kyla snabbt nog.

Efter det kasserades samtliga företagets overaller med plastdragkedja, och nya med metalldragkedja införskaffades.

Förlåt att jag skrattar, men jag ser det framför mig :rofl :rofl

Nyheter
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Back