Vilken mår kassast idag!?

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Fan ta julen det e den andra baksmällan på den andra!
Som traditionen e så måste man vara glad o pigg hälsa på hos mostrar o äta en massa gott. Som man inte ens skulle drömma utav o äta som man egentligen mår efter en normal pub runda!
Men vad gör man inte i jule tider!

(Maten var unbderbart god)
Har iof fått i mig någon snapps o en bärs o skall gå på dans strax o träffa kompisar man inte har sett på 15år vilket e JÄKLIGT skojj!

Nå nu till frågan ni med alcomätare hur mycket visar den.:va :näsblod
Jag ligger på behagliga 0,6promille bara än så länge....
Tror jag skall behålla det så man orkar käka rester o vila upp sig inför nyår. Sedan skulle levern min åka till vatikanstaten o ha semester ett tag!

EN RIKTIGT GOD JUL PÅ ER IALLIHOP I SPAM DELEN!

Jag har varit uppe kl 7 och tränat på tävlingscykeln både på julafton och juldan trots all snaps! :) Ska upp i morgon också men då blir det nog en löprunda! Som fänriken sa: Häll upp, drick upp, ställ upp!

.

2 groggar och 2 blu label var allt jag fick i mig på julafton så jag vaknade upp pigg som en mört 07.32 fast jag hade bestämt sovmorgon fram till 09.30 :(
Imorgon blir det värre däremot, har redan druckit en halv pava Kapten Morgan och är inne på 3:e groggen Gin&tonic och mer lär det bli då festligheterna håller på till morgonen här hemma hos mig.

Få se nu här... mobilen är borta, jag kan knappt öppna ögonen och jag minns knappt hur jag kom hem igår.

Bra tryck... tror jag.

Suttit på akuten hela natten, eftersom en idiot till kille kastade en kolbit på mej, som hamnade rakt i klyftan. Han bränt sönder som fan mellan tuttarna, tredje gradens brännskador plus infektion. Mysigt.

Har mått bättre, men har också mått mycket sämre. Alla minnen och ägodelar i behåll, så det är fan synd att klaga.

Suttit på akuten hela natten, eftersom en idiot till kille kastade en kolbit på mej, som hamnade rakt i klyftan. Han bränt sönder som fan mellan tuttarna, tredje gradens brännskador plus infektion. Mysigt.
Men fy sautan, det lät som helt osannolik otur, eller en helt osannolikt störd kille.

Själv är det betongkeps på. Ett lätt stråk av illamående, en svag smak av blod i munnen, ångest och ett antal sköna hundralappar fattigare. Olidligt självförvållad misär.

/perris

Länge sen jag drack och fick i mig ett par groggar och öl. Nu mår jag skitkasst. 2 pers hoppade på en kompis till mig så jag hoppade emellen och bad dem dra. Då skulle den ena av dem slå ner mig så jag sparkade honom i magen och därefter bara gick han och sen var det avstyrt. :va
Kompisens flickvän gick fram och skällde ut honom och sen började han lipa :D
Han bröt handleden och krossade ett par knogar - han måste slått väldigt hårt...

Annars var kvällen lyckad.

Men fy sautan, det lät som helt osannolik otur, eller en helt osannolikt störd kille.

Själv är det betongkeps på. Ett lätt stråk av illamående, en svag smak av blod i munnen, ångest och ett antal sköna hundralappar fattigare. Olidligt självförvållad misär.

/perris

Alternativ nr 2, blandad med en gnutta av alternativ nr1.... :näsblod

Du innehar alltså SHs alldeles egna grillade tuttar? :hihi Lagom betuttad? :rolleyes: *åhhh näää...va dåligt*

jo, så kan man också se det.. Ska anmäla den jävlen. Kommer få ärr, och det ser riktigt jävligt ut. Sitter ju skitbra där också.. eftersom jag har alldeles för stora tuttjävlar så skaver ju såren emot varann... :näsblod

yes, håller fullständigt med....
Kan inte titta på det, det är dessutom så illa så jag måste till sjukan och få nya omläggningar varje dag....
Riktigt, riktigt vidrigt!
Och jag är inte nådigt arg på den idioten. Träffar jag på honom igen kommer jag fullkomligt löpa amok.

yes, håller fullständigt med....
Kan inte titta på det, det är dessutom så illa så jag måste till sjukan och få nya omläggningar varje dag....
Riktigt, riktigt vidrigt!
Och jag är inte nådigt arg på den idioten. Träffar jag på honom igen kommer jag fullkomligt löpa amok.

aj fan!! Vad fick han kol ifrån? Var ni ute och grillade på jul'n:va

bild?:rolleyes: :D

blä så man mår idag... Vi hyrde viprummet på en krog och hade förbeställt 6 helrör...sen kasta syrran en öl i huvet på mig för ja hångla upp hennes bästis

aj fan!! Vad fick han kol ifrån? Var ni ute och grillade på jul'n:va

bild?:rolleyes: :D

Från en vattenpipa... Bild finns ja, men enbart på såret, och det vill du inte seändå, för det frambringar spyattacker. Så sorry, ingen tuttbild idag heller..! :gnissla :tungan

Nyheter
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Back