Kiel
Sporthojsnörd
Hehe vet du vart Uddevalla ligger?![]()
Vi kan nog infinna oss nån gång under nästa säsong ändå faktiskt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hehe vet du vart Uddevalla ligger?![]()

Hehe vet du vart Uddevalla ligger?![]()
Kedjan på ktm:en behöver lite omsorg!![]()


TTR:n färdigpreppad för snö och is.
![]()

Självklart! Körde lite för en vecka sen när det var tjockt med is på gatorna... tokigt roligt.Najs! Ska du köra på mälaren?Jag vill se!
![]()
Självklart! Körde lite för en vecka sen när det var tjockt med is på gatorna... tokigt roligt.![]()

Det är bara kåpor som skiljer!Hehe förstår detÄr riktigt sugen på att köpa mig en dt. Verkar lite roligare än nsr. Funderar nog på en av den gamla modellen, vet du om det är någon stor skillnad på motor mellan nya/gamla? Ser ganska lika ut iaf
![]()
Min pärla![]()

Fäst givarvajern till hastighetsmätaren för fanken![]()
Blir garanterat dyrt och troligen farligt när den slipats av när den ligger mot däcket sådär. Ett borrat hål i gaffelskyddet och ett litet buntband gör tricket. Eller ännu hellre byt ut hela det gamla stora fula instrumentet mot en ny snygg modern variant med magnetgivare för hastigheten![]()
Annars![]()

Jo ja har funderat på de, just nu står hela hojen isärplockad i garaget så just nu får den va som den e! å ja har funderat på att byta instrument, men alla e ju så jäkla dyra![]()
![]()
Dessutom så visar den 30-40km/h fel nu, t.ex kör man i 50 så visar den 80-90, 100 så visar den 130-140..![]()
Är det en FE du har som är ombyggd och det är därför den visar fel??
Jag köpte nytt instrument på eBay av en snubbe i Tyskland som har sånna ute lite då och då. Nya sorten som sitter på nya hojarna idag. Tror jag gav en tusing för det. Kabel och fäste tillkommer så det blir ju en slant till slut. Jag skulle nog slå på en lite mer påkostad cykeldator om jag ville ha koll på hastigheten![]()
Kanske platsar denna hos er..komentera gärna..
Intressant moddning som man sällan ser på KLX!![]()
Du har inga fler bilder när du plockade ner den mm, det inspirerar säkert andra med KLX!
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |