Nordic BoTT-tråden!

:tummenupp :tummenupp

Då kör vi på det!!

Nä det är ju inte avsaknaden av TC som jag menar gör att jag inte kommer hänga med utan att det verkar komma en hel del bra förare och material till nästa säsong.

Ja, det kan nog bli tufft. Glad jag körde i år så jag lyckades knipa några pokaler att visa barnbarnen ;)

Nordmenn i BoTT

Enda en nordmann klar for BoTT´en, men dessverre på en Mille:huvet Bra han bare skal kjøre noen få løp - kan gi feil inntrykk av nordmenn:yoparty

Fikk idag beskjed om at 2 stk Norbaggar til på hver sin 1098R også kommer til å kjøre noen BoTT-runder!:klappar Helv... tror DQ har rett, dette blir jo snart en helnorsk serie:arsele

haha, härligt! Får se till o vara på plats o se detta spektakel :)

Men 1098R - hur mycket kostar inte dom då?? 350.000?? Galet! Dessa oljedollar :gnissla

Farfar var norsk han. Kan man inte få del av kakan då?

Men 1098R - hur mycket kostar inte dom då?? 350.000?? Galet! Dessa oljedollar :gnissla

Jag ska till Oslo nästa helg. Tänke försöka smugla med mig lite olja och sälja på svarta marknaden. (min del av deras kaka) :tummenupp Ska du ha ett par flaskor?

Två stycken 1098R asså !. ojoj.. Det är billigare än 350 000 om de inte använder dom på gatan. Dvs, bara till rejs. Eller hur Generic ? Mindre/ingen skatt eller hur det nu var.

Jag ska till Oslo nästa helg. Tänke försöka smugla med mig lite olja och sälja på svarta marknaden. (min del av deras kaka) :tummenupp Ska du ha ett par flaskor?

Två stycken 1098R asså !. ojoj.. Det är billigare än 350 000 om de inte använder dom på gatan. Dvs, bara till rejs. Eller hur Generic ? Mindre/ingen skatt eller hur det nu var.

På gatapris i Norge blir ca 400 000 nkr, dvs 440 000 skr:huvet Uten avgifter for banebruk kommer den på ca nkr 280 000,-/skr 310 000,-:va Alt i dette landet er helt jævla sjukt nedlessa med avgifter:machinegu Så skal man i Norge bruke en mc til racing betaler man kun moms:tummenupp

1/4 norsk - ikke merkelig at du kjører så bra da:tummenupp Men beklager, det er for lite norsk til at du skal få den millionen i julebonus som vi alle nordmenn mottar 23 des:tungan

Last edited:
På gatapris i Norge blir ca 400 000 nkr, dvs 440 000 skr:huvet Uten avgifter for banebruk kommer den på ca nkr 280 000,-/skr 310 000,-:va Alt i dette landet er helt jævla sjukt nedlessa med avgifter:machinegu Så skal man i Norge bruke en mc til racing betaler man kun moms:tummenupp

1/4 norsk - ikke merkelig at du kjører så bra da:tummenupp Men beklager, det er for lite norsk til at du skal få den millionen i julebonus som vi alle nordmenn mottar 23 des:tungan

Nöjer mig gott med 250.000 i bonus... Det blir ju nästan en 1098R :)

Nei, bygger om min med Öhlins rund baut, og jobber med traction-control fra Corse! Samt har nå S-felger og ny eksos

Vad är nu detta:va Du hade ju förbokat en R sa du i Anderstorp. Det är som vanligt en Norgehistoria.... Ditt Å datt blaaa bla bla blaa :D

Hallooo:7peta Jeg sa jeg hadde satt meg på liste, men pristilbudet ble for dårlig - jeg er for fattig:huvet

Og hva med Spania??????????

Last edited:
Det ska gå en VTR i denna klass, har jag hört ryktas om, Kan inte vara roligt och bli omkörd av en sådan :näsblod

Etter å ha blitt frakjørt av Pinky, who cares:va :va :va

Haha.. så sant.. :D
Det ska gå mer än en Honda SP1/2 har jag hört.
Och de är inte riktigt orginal om det är 150+ hästar och 160-170 kg heller.
Fina hojar som kommer botta nästa år. :tummenupp
Själv kör jag vidare med med min inkörda gammelducce... :)

Hallooo:7peta Jeg sa jeg hadde satt meg på liste, men pristilbudet ble for dårlig - jeg er for fattig:huvet

Og hva med Spania??????????

Va synd på R:en, trodde alla Normen hade en egen pipeline och var immuna mot för dyrt:D
Det verkar ju bli en "storsäljare" så om några år kan man köpa sig ett välvårdat ex som bara gått till kyrkan på Söndagarna. :hihi

Vi bor på Manolo, var ska du bo?

Lite sugen o stanna kvar nu när jag ser att det blir lite mer motstånd. :)

Det ser ju ut som du skulle kunna få lite roliga utmaningar 2008 om du stannar kvar. Kunde vi dessutom lura in Petjo och Milovanovic i klassen blir det ännu roligare. Ju fler vassa förare ju bättre, tror klassen kommer att växa och bli riktigt kul på sikt.:banana

Själv får man hoppas på att det blir uppdelning på A och B lag så man inte är i vägen för mycke ... :rullandeu

Va synd på R:en, trodde alla Normen hade en egen pipeline och var immuna mot för dyrt:D
Det verkar ju bli en "storsäljare" så om några år kan man köpa sig ett välvårdat ex som bara gått till kyrkan på Söndagarna. :hihi

Vi bor på Manolo, var ska du bo?

Min oljepumpe har ikke vært på stell de siste ukene, og man hadde kun 2 uker på å bestille - ellers får man levering i juni:huvet Men jeg satser på å kjøpe en av de som har gått i Norsk SBK etter sesongen:)
Har ingen aning om hvor vi skal bo, for Racing4fun-folket ordner med absolutt alt:tuttar Vet bare at vi reiser den 8 mars og er hjemme den 15:yoparty Og at vi er det siste døgnet i Madrid:tuttar

Det ser ju ut som du skulle kunna få lite roliga utmaningar 2008 om du stannar kvar. Kunde vi dessutom lura in Petjo och Milovanovic i klassen blir det ännu roligare. Ju fler vassa förare ju bättre, tror klassen kommer att växa och bli riktigt kul på sikt.:banana

Själv får man hoppas på att det blir uppdelning på A och B lag så man inte är i vägen för mycke ... :rullandeu

Hva med å helle i skrotet nok bensin:pannkyss

Last edited:
Haha.. så sant.. :D
Det ska gå mer än en Honda SP1/2 har jag hört.
Och de är inte riktigt orginal om det är 150+ hästar och 160-170 kg heller.
Fina hojar som kommer botta nästa år. :tummenupp
Själv kör jag vidare med med min inkörda gammelducce... :)

Det är kul att klassen växer och att det blir bredd på märkena som ska köra :)

Själv kör jag också vidare med med min inkörda gammelducce..., hoppas bara hålla mig på hjulen så jag får kört något race nästa år...:gnissla

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back