Våldsavsugning

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
Patrik hade varit ute på puben och festat med sina kompisar för att fira att han fyllde 35. En 22-årig kvinna kom fram när han stod i kön för att köpa hamburgare på ett gatukök i Falköping.

– Hon gav mig komplimanger, typ tjena snygging eller nåt och frågade vad jag hade gjort under kvällen. Och jag sa väl tack och berättade att jag varit ute och firat min födelsedag.

Inte intresserad
– Sen frågar hon plötsligt om jag vill ha en avsugning. Jag sa nej, jag är inte intresserad, berättar Patrik.

– Jag sa till henne att låta bli flera gånger. Jag hann inte tänka mer, sen drog hon ner mina byxor och bet.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1261092.ab

Herrejävlar i en KORVkiosk kö dessutom en del kvinnor är omättliga :hihi.

Fick hon dressing on top också? :brynad

Hur lyckas hon få ner hans byxor, böjja sig ner & sen bita tag innan han reagerar?

Man blir ganska förundrad över reaktionerna.Här finns en kille som beviserligen mår kasst av vad som hänt och är sexuellt kränkt. Om det hade vart tvärtom att en tjej blivit biten så hade det väl förmodligen stått helt andra saker.

Sen förundras man lite över domen för jag är personligt övertygad att hade det varit en tvärtom situation hade det sett annorlunda ut.

Man blir ganska förundrad över reaktionerna.Här finns en kille som beviserligen mår kasst av vad som hänt och är sexuellt kränkt. Om det hade vart tvärtom att en tjej blivit biten så hade det väl förmodligen stått helt andra saker.

Sen förundras man lite över domen för jag är personligt övertygad att hade det varit en tvärtom situation hade det sett annorlunda ut.

:hihi mm Tänk er....

Senaste nytt från Aftonbladet

KVINNA BITEN I BLYGDLÄPPARNA AV VÅLDTÄKTSMAN!:mad:

Men som någon skrev tidigare, det är ju konstigt att hon hann få ner både byxor (och kalsonger?) och bita tag innan han reagerade... :va
Är det så svårt att hålla i brallorna om man märker att någon börjar dra i dem i kön till korvkiosken?

Men som någon skrev tidigare, det är ju konstigt att hon hann få ner både byxor (och kalsonger?) och bita tag innan han reagerade... :va
Är det så svårt att hålla i brallorna om man märker att någon börjar dra i dem i kön till korvkiosken?

Sprit trubbar sinnena....

Tycker nog inte han får skylla sig själv. Men visst, han kanske borde kunnat värja sig mot henne. Sprit gör ju dock att man inte blir riktigt 100 :fyllisar

Vad tror ni straffet skulle bli för en kille som sliter av byxorna på en tjej och biter till, eller en topp och gör ett nipplebite?

Har du något att relatera till eller är det "magkänslan"?

Det var väl inte alltför längesen en tonårig tjej va med om en gruppvåldtäkt och rätten dömde de skyldiga väldigt milt med motiveringen just att hon provocerat killarna med utmanande klädsel??

nu snackar vi om yrkes kvinnor=)..och alla ställen så hände detta i falköping!! är inte sååå förvånad,,,hmmmm

Nyheter
Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

Back