Lou siffer
officiellt lammkött
finns 2 i vaxholm..Nä, jag anar faktiskt inte det.
Hur många gamlingar har nya M5r och tuffar runt i 80?
Breätta, berätta, berätta!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
finns 2 i vaxholm..Nä, jag anar faktiskt inte det.
Hur många gamlingar har nya M5r och tuffar runt i 80?
Breätta, berätta, berätta!![]()

Har provkört den. Den är helt jävla brutal när alla reglage för motorprestanda är satta på max. Stödkuddar i stolssidorna som håller en upprätt i sätet vid svängar/sladdar, paddelväxling som får körningen att bli till ett dataspel, varvtal och växel som visas i framrutan så att man kan ligga på optimalt varvtal hela tiden(507hk...POFF), sjukt bra bromsar i alla hastigheter, grymfjädring, underbar acceleration med mycket mera![]()
![]()
![]()
Dock så blir dödläget/rycket mellan växlarna lite väl läskigt i kurvpartier då jag gärna hade haft manuell låda för att få bättre mjukhetskänsla, men å andra sidan så måste jag erkänna att jag var jävligt glad att jag hade båda händerna på ratten när vi körde kurvor...![]()
Synd bara att den ser så gubbig ut och även inte låter lika vasst som lille brorsan M3. M3:an skulle på något sätt kännas mer rätt som leksak/sportbil (inte bara ekonomiskt). M5.an...hmmm, man ska inte leka rally i en familjebil.
Trots allt det goda så vill jag ändå ha en helt onödig Hummer istället.
Ja, nu har jag ju inte svart på vitt, hur många det är.
Men jag har sett många olika exemplar här i Malmö.
Ingen i just en M5, men däremot ganska många i M6, M3, Z3, diverse Merca AMG, Porsche Carrera osv osv.
Och de hittar inte gasen någon av de.![]()
Ingen i M5 alltså...Ja, nu har jag ju inte svart på vitt, hur många det är.
Men jag har sett många olika exemplar här i Malmö.
Ingen i just en M5, men däremot ganska många i M6, M3, Z3, diverse Merca AMG, Porsche Carrera osv osv.
Och de hittar inte gasen någon av de.![]()
Ingen i M5 alltså...![]()
Den är värd max 700'. Vem fan vill ha en kombi, förövrigt?
M5-touring är dock så cool en kombi kan bli, 500hk är alltid 500hk, även 420 i m3'an var jävligt roliga de också![]()

Audi RS![]()
Dunket är ju tvärskönt i växlingarnaLjudet är jag med lite förvirrad på, tyckte femman ylade skönare än m3'ans v8. Om det är nya m3'an du jämför mot..
M5-touring är dock så cool en kombi kan bli, 500hk är alltid 500hk, även 420 i m3'an var jävligt roliga de också![]()
Buhu jag har ju en V8 kombi från bayern. Samt att den lastar betyligt bättre än sedan.
Väldigt få sporthojar går i 299 med fullt nedlägg, och heller går inte så många bilar till max som konstaterat.
Vilken jävla bil för övrigt.
Har du kört nya M3?
Jag har sett en (felparkerad på Karlavägen, var annars).
Stämmer det att det är gamla M5 motorn i den?
V10...
Har du kört nya M3?
Jag har sett en (felparkerad på Karlavägen, var annars).
Stämmer det att det är gamla M5 motorn i den?

Japp, polaren vann en m3 för en weekend, fredag-måndag
Fick passagerarna att skrika ordentligt, för den går jävligt brett när man slår av hjälpsystemen, det roliga är att den går brett även med skiten inkopplat, i värsta m-läget
Så har 50 mil bakom ratten på den, inte mycket kvar av däcken när vi lämnade tillbaka den![]()

Nä den är helt nyutvecklad, dock går gamla motorn att hitta i Hartage H1 (1-serien) för miljonen.
Min avundsjuka går inte att klä i ord.
Var vinner man en sådan weekend?
Det bara måste ju vara samma människro som tryckte i 5-literstolvan i en 318 Compact på mitten av 90-talet?
Bra stört.![]()
annars är det fortfarande porsche som gäller.
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |