Tror ni säljaren kommer berätta...

Men den hade ju typ inte gått ner något i pris fast de måste ha bytt bakdäcken typ 10 gånger.

Förövrigt, vilken jävla bil.

Stod och drägglade över en sån svart läckerhet i sthlm i helgen. Snälla tomten, jag har varit väldigt snäll i år....

Jaha, då kan jag sluta leta 9-5:or nu då....
Nog för att det inte är speciellt coolt att sitta som en 240-raggare i bilen men måste människan sitta som han vore Carlos Sainz? Han tuggar ju för fan sönder ratten :mad:

Pappa har en 5-serie kombi som jag kör ibland.

Den känns ännu mer mesig nu :(

(Hade jag kunnat övertyga gubben att byta bil.. då hade jag varit världens lyckligaste billånare sen :D)

Edit: var tvungen att kolla igen :yoparty

Last edited:
Okej, låt mig omformulera;
Vem köper en begagnad prestandabil och tror att den inte har fått gå på det sättet den är avsedd att gå?

:)

Samma svar igen! :tungan
Du anar inte hur många gamlingar det är som tuffar runt i 80 i såna bilar.
Ja, det är för jävligt, men sant.

Har provkört den. Den är helt jävla brutal när alla reglage för motorprestanda är satta på max. Stödkuddar i stolssidorna som håller en upprätt i sätet vid svängar/sladdar, paddelväxling som får körningen att bli till ett dataspel, varvtal och växel som visas i framrutan så att man kan ligga på optimalt varvtal hela tiden(507hk...POFF), sjukt bra bromsar i alla hastigheter, grymfjädring, underbar acceleration med mycket mera:yoparty :yoparty :yoparty

Dock så blir dödläget/rycket mellan växlarna lite väl läskigt i kurvpartier då jag gärna hade haft manuell låda för att få bättre mjukhetskänsla, men å andra sidan så måste jag erkänna att jag var jävligt glad att jag hade båda händerna på ratten när vi körde kurvor...:näsblod

Synd bara att den ser så gubbig ut och även inte låter lika vasst som lille brorsan M3. M3:an skulle på något sätt kännas mer rätt som leksak/sportbil (inte bara ekonomiskt). M5.an...hmmm, man ska inte leka rally i en familjebil.

Trots allt det goda så vill jag ändå ha en helt onödig Hummer istället.

Samma svar igen! :tungan
Du anar inte hur många gamlingar det är som tuffar runt i 80 i såna bilar.
Ja, det är för jävligt, men sant.

Nä, jag anar faktiskt inte det.
Hur många gamlingar har nya M5:or och tuffar runt i 80?

Breätta, berätta, berätta! :hoppa

Tyckte inte det var nått konstigt med körningen, klart man åker på sladd när rätt hjulpar driver. Bilen är inte byggd för att glasa in i en monter, den ska köras.

Nä, jag anar faktiskt inte det.
Hur många gamlingar har nya M5:or och tuffar runt i 80?

Breätta, berätta, berätta! :hoppa

Ja, nu har jag ju inte svart på vitt, hur många det är.
Men jag har sett många olika exemplar här i Malmö.
Ingen i just en M5, men däremot ganska många i M6, M3, Z3, diverse Merca AMG, Porsche Carrera osv osv.
Och de hittar inte gasen någon av de. :näsblod

För folk berättar ju hur dom dragit slangen o burnar satan när dom krängar sin hojj?
Tror nog den bilen håller för lite straffning.

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år