Rätten för tjejer att få bada topless!

Jag är inte lika positiv som du...
feminist.jpg

Om jag hade varit tillräckligt modig hade jag näckat och kört helikoptern, det är väl min rättighet? Sicket larv.. :va

Tänk på barnen!

Tittade på artikeln nu, de där damerna var inte fagra :hihi

Last edited:
Jag såg det där på ABC-nyheterna, det var alltså inte vanliga brudar utan råfeminister, har faktiskt letat efter filmen på Svt för att starta en tråd men hittade den aldrig.
Det där vill vi inte ha, inte alls. Bush under armar och grejer.
Hade det varit bra brudar hade det varit värt att uppmuntra.

Jävla lebbfemenister! Kan de inte bara leva och skita i allt som alla andra?
Killar kan inte låta bli att kolla trutar, vi är blott apor och programmerade så. Det kommer bli ett jävla liv.

Men vafan kan det inte bli bestämmt att bara snygga tjejer får bada topless?

Dom där i artikeln är ju säkert ett par..

Häng inte upp er på dom där på bilden.

Min planer är att det så småningom ska bli topless tvång för alla tjejer *muha muhhaa haa* :evil grin :pet white cat

Häng inte upp er på dom där på bilden.

Min planer är att det så småningom ska bli topless tvång för alla tjejer *muha muhhaa haa* :evil grin :pet white cat
Eller så blir det tvärt om...

Borde dom inte kräva att män börjar använda bikini istället? Mannen är ju faktiskt djävulens påfund och borde väl rätta sig efter kvinnan? Vore mer logiskt i deras skrumpna hjärna.

:pangihuvemongoblodpåväggen:

Så jävla larvigt! Kan inte nån bomba alla tidningar som skriver om sånt här skit samt alla "hårunderarmarna-feminister"?

Män och kvinnor ÄR INTE IDENTISKA!!!!!!! INSE och gå vidare med era liv jävla träskmonster!

Någon jävla ordning får de väl vara, nu känner jag mig så där frireligiöst präktig.:yoparty

det är skillnad på cheyer och cheyer. fina cheyer med tuttar man kan tänka sig att kolla på ska få göra som de vill men helst ska de bara topless (:tuttar ) och cheyer som ser ut som nåt som får en att vilja :zpy ska knappt få bada alls. och om de nu tvunget måste det så ska det vara iförda heltäckande overall:mattias

Tja, för min del får de bada hur topless de vill... Spela roll...

Jo men det är ju inte där problemet ligger. Vad tror du händer när du råkar kolla på dessa gipstorra, grinflators irriterade vårtgårdar? Då kommer det ta hus i helsike! Bara för att de envisas med att ignorera våra nerärvda drifter och hänga fram taxöronen offentligt.

Vad tror du händer när du råkar kolla på dessa gipstorra, grinflators irriterade vårtgårdar?

:rofl
Om det inte vore så jädra gej att ta ovan citat och lägga det i min signatur så hade jag lätt gjort det, lätt som en plett.

Nyheter
Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!