£m£li£
Ny medlem
Cyrén flydde upp i masttoppen, men överlevde..
Min "målsman"
och diverse andra...
Min "målsman"
och diverse andra...Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
och diverse andra...Ja men jag ser för bedrövlig ut, det där är ju värre än i verkligheten...Och kom inte och säg att jag ser ut så där för då kommer aldrig att ta av mig hjälmen igen
![]()
Men du hängde med till två halvtretiden så du var ju med nästan till stängningsdags och det ser ut som att du fick med det mesta...![]()
på dej då Cyrén flydde upp i masttoppen, men överlevde..
Min "målsman"och diverse andra...
Kändes precis som i 6an när man klättrade i rep på gymnastiken 
Cyrén flydde upp i masttoppen, men överlevde..
Min "målsman"och diverse andra...
Låter mera som ett ställe för pucken o hans galonbraxor!!![]()
Nu så..
Kvällen började toppenSchnygga grabbar, Dr.Bike med fru och Fille. När Jörgen smällt av sin kanon gick det bara utför
![]()
De där bilderna var riktigt nice. There´s no place like......the boat![]()
Fan va kul det var att klättra i mastenKändes precis som i 6an när man klättrade i rep på gymnastiken
![]()

Vad exakt fick lillkexet i sej??? Han ser lite "stirrig" ut liksom![]()
Kakan, fint kort. Men är det du som är kort, eller är den som står next dej som är en typ 2 meter Wrangler??
Det är jag som är kort och han är ca 2 meter lång
Måste ha vare en grop där jag stod Du gjorde min kväll...![]()
Ja va fan, nu när förfesten är avklarad så kan vi ju börja supa på riktigt !
Ja var lite sur för ni stod å höll på så dant i baren och min kamera hade döt
![]()
![]()

Det var sjukt skojDet måste hända igen!
Jag var rätt övertygad om att ingen såg det .. och jäklar så ledsen jag blev nu när du inte fick det på kort![]()
Vad exakt fick lillkexet i sej??? Han ser lite "stirrig" ut liksom![]()

Måste erkänna att jag inte sett nån vara SÅ porrig med en drink förut
![]()

Måste erkänna att jag inte sett nån vara SÅ porrig med en drink förut
![]()
Osäker på om du tänker på mig eller bobo nu?![]()
![]()
Men otäckt nog lyckades fille, bike å jörgen pilla i mig saker jag inte minns...![]()

ja vet, pucken kan han ...![]()
![]()
FUCK!!! Nu är det uppenbart att jag missat något![]()
du kan få klättra i min mast anyday... pumpkin!![]()

FUCK!!! Nu är det uppenbart att jag missat något![]()
Självklart menar jag dej kexet *kurr*
Ville de få dej mjuk & avslappnad, eller bara medgörlig![]()
japp dom porra på rätt länge där, tror de var några killar som lämnade baren när dom såg dessa två
![]()
När ska du komma ut egentligen?![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |