Sh-pub Kväll 6/10-07

Kan nån komprimera den här tråden? (och då menar jag inte ligga :tuttar: )
Vad har det kommits fram till?
 
Kan nån komprimera den här tråden? (och då menar jag inte ligga :tuttar: )
Vad har det kommits fram till?

Syftet att spamma i en pub eller åktråd är bla att hålla igång tråden s att den läses av många och därmed lockar dit så många människor som möjligt. Ju fler människor som kommer desto större är ju sannolikheten att det även kommer några roliga människor. :)
Så vad man har uppnått i detta fallet får man liksom se den 6/10 ;)
 
Syftet att spamma i en pub eller åktråd är bla att hålla igång tråden s att den läses av många och därmed lockar dit så många människor som möjligt. Ju fler människor som kommer desto större är ju sannolikheten att det även kommer några roliga människor. :)
Så vad man har uppnått i detta fallet får man liksom se den 6/10 ;)

Mycket bra :) Men jag tänkte på mer fakta, som t.ex Cyrén kommer anlända till Galways lagom pruttfull exakt kl 20.39.
Bill, Bull och Leffe Läderbralla förfestar hos Bill innan för att få till bra grad på fothålsvinkeln innan de anländer till puben. Alla är välkomna!
Kakan tänker ta med sig 2 singelbrudar som mer än gärna vill ha bönpallsträsmak i silikonskinkorna. Följet beräknas anlända 21.13.
etc..

...eller helt sonika, vart och ungefär när tänker folk dyka upp :D
 
Jag ljög!

Vi ska ut på böljan å dricka gottgott, sen kommer jag och antastar er :brynad

Du förstår hur scnygga vi kommer vara? Den enda möjligheten man har att hålla värmen är väl att ta till flaskan :D

-@

En annan variant hade ju varit att sitta heeeela långa resan till staden och dricka självförtroende ur dunken !:dricka
 
:D Nu pöjker å jäntor kan jag meddela att partykameran står på laddning och väntar på att alla ska bli SSSCCCCHHHNNYYGGGGAAAA :tungan :rolleyes:

Japp Bobo är hungrig på Ullis näsa eller :va :D

(oooo jag vet två som kommer å gnälla nu :D :rolleyes: )
 

Bifogat

  • Rapido festen 070928.jpg
    Rapido festen 070928.jpg
    87.6 KB · Visningar: 40
Jag ljög!

Vi ska ut på böljan å dricka gottgott, sen kommer jag och antastar er :brynad

Du förstår hur scnygga vi kommer vara? Den enda möjligheten man har att hålla värmen är väl att ta till flaskan :D

-@

Jag vet ett annat sätt att hålla värmen! :corn
 
Mycket bra :) Men jag tänkte på mer fakta, som t.ex Cyrén kommer anlända till Galways lagom pruttfull exakt kl 20.39.
Bill, Bull och Leffe Läderbralla förfestar hos Bill innan för att få till bra grad på fothålsvinkeln innan de anländer till puben. Alla är välkomna!
Kakan tänker ta med sig 2 singelbrudar som mer än gärna vill ha bönpallsträsmak i silikonskinkorna. Följet beräknas anlända 21.13.
etc..

...eller helt sonika, vart och ungefär när tänker folk dyka upp :D

:7peta hur hamnade jag med i den ekvationen :va :tungan

Men folk brukar dyka upp vid 21 och senare :) :tummenupp
 
Är det verkligen så smart att lyssna på någon som frivilligt skall ge sig ut på havet i en liten båt med Jörgen K, en massa sprit och hans hink med propelleraxelfett? :va :hihi
 
Är det verkligen så smart att lyssna på någon som frivilligt skall ge sig ut på havet i en liten båt med Jörgen K, en massa sprit och hans hink med propelleraxelfett? :va :hihi

Det kommer bli dirty:fakta

Full dokumentation kommer att delges någonstans på detta forum, emedelst bilder och skrönor över eventet på böljan blå:yoparty :D
 
Är det verkligen så smart att lyssna på någon som frivilligt skall ge sig ut på havet i en liten båt med Jörgen K, en massa sprit och hans hink med propelleraxelfett? :va :hihi

:D De där låter som att dom kommer ha en otroligt trevlig kväll :rolleyes: :tungan

Erkänn du är avis för att du inte får vara med på båt turen ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top