Sh-pub Kväll 6/10-07

Pinky
:tummenupp välkommen till sthlm och galningarnas afton :D
Behövs tolk får man medtaga en själv :tungan

Själv går jag utan tolk :rolleyes: enklare när ingen förstår vad man säger :D :tungan

Tack!

Jag hoppas jag överlever kvällen och inte vaknar upp nånstans som jag dagen efter kommer ångra :D.

vem har efterfest då? :tuttar :rolleyes: .. eller blire stureplan med omnejd kl 03? :huvet iofs, blue moon har öppet till 5 väl'e (?) ifall man vill bomba vidare.

Mycket bra :) Men jag tänkte på mer fakta, som t.ex Cyrén kommer anlända till Galways lagom pruttfull exakt kl 20.39.
Bill, Bull och Leffe Läderbralla förfestar hos Bill innan för att få till bra grad på fothålsvinkeln innan de anländer till puben. Alla är välkomna!
Kakan tänker ta med sig 2 singelbrudar som mer än gärna vill ha bönpallsträsmak i silikonskinkorna. Följet beräknas anlända 21.13.
etc..

...eller helt sonika, vart och ungefär när tänker folk dyka upp :D
:hihi :rofl ..jag fatta inte ironin helt fullt ut, men det lät jieffligt kewl

:D

Last edited:
Efterfestbakis som helvet iförd Yamaha-tröja i HA:s klubblokal :hihi

du glömde glidmedlet, siliconbaserat... som letat sig upp i ljumskarna. inget fel i sig, förrän man känner efter med handen, vad det är som är klibbigt men ändå skönt glidigt :rolleyes:

(nu lever jag bara mig in i en persons eventuella skräckupplevelse... dvs, jag har inget att göra med saken, utan förmedlar som så många andra gånger)

verkar ju bli lovande det här...hoppas man hinner dit o får en annan bild av er stockholmare

vem har efterfest då? :tuttar :rolleyes: .. eller blire stureplan med omnejd kl 03? :huvet iofs, blue moon har öppet till 5 väl'e (?) ifall man vill bomba vidare.

:hihi :rofl ..jag fatta inte ironin helt fullt ut, men det lät jieffligt kewl

Blue moon stäger 3 och jag såg när jag passerade där förra veckan att dom ska stänga och öppna ngt nytt :gnissla

Men du tappade inte nycklarna? :va :confused:

Jo, kanske lite otydligt :gnissla dom låg ju i plånboken. MEN! Imorse ringde det en kille ifrån Hägersten och sa att han hade min plånbok :D Ibland är det skönt med lite flyt, nu måste jag bara hitta tid att åka dit

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...