Sh-pub Kväll 6/10-07

Pinky
:tummenupp välkommen till sthlm och galningarnas afton :D
Behövs tolk får man medtaga en själv :tungan

Själv går jag utan tolk :rolleyes: enklare när ingen förstår vad man säger :D :tungan

Tack!

Jag hoppas jag överlever kvällen och inte vaknar upp nånstans som jag dagen efter kommer ångra :D.
 
vem har efterfest då? :tuttar :rolleyes: .. eller blire stureplan med omnejd kl 03? :huvet iofs, blue moon har öppet till 5 väl'e (?) ifall man vill bomba vidare.

Mycket bra :) Men jag tänkte på mer fakta, som t.ex Cyrén kommer anlända till Galways lagom pruttfull exakt kl 20.39.
Bill, Bull och Leffe Läderbralla förfestar hos Bill innan för att få till bra grad på fothålsvinkeln innan de anländer till puben. Alla är välkomna!
Kakan tänker ta med sig 2 singelbrudar som mer än gärna vill ha bönpallsträsmak i silikonskinkorna. Följet beräknas anlända 21.13.
etc..

...eller helt sonika, vart och ungefär när tänker folk dyka upp :D
:hihi :rofl ..jag fatta inte ironin helt fullt ut, men det lät jieffligt kewl

:D
 
Last edited:
Efterfestbakis som helvet iförd Yamaha-tröja i HA:s klubblokal :hihi

du glömde glidmedlet, siliconbaserat... som letat sig upp i ljumskarna. inget fel i sig, förrän man känner efter med handen, vad det är som är klibbigt men ändå skönt glidigt :rolleyes:

:D





(nu lever jag bara mig in i en persons eventuella skräckupplevelse... dvs, jag har inget att göra med saken, utan förmedlar som så många andra gånger)
 
verkar ju bli lovande det här...hoppas man hinner dit o får en annan bild av er stockholmare
 
vem har efterfest då? :tuttar :rolleyes: .. eller blire stureplan med omnejd kl 03? :huvet iofs, blue moon har öppet till 5 väl'e (?) ifall man vill bomba vidare.


:hihi :rofl ..jag fatta inte ironin helt fullt ut, men det lät jieffligt kewl

:D

Blue moon stäger 3 och jag såg när jag passerade där förra veckan att dom ska stänga och öppna ngt nytt :gnissla
 
Men du tappade inte nycklarna? :va :confused:

Jo, kanske lite otydligt :gnissla dom låg ju i plånboken. MEN! Imorse ringde det en kille ifrån Hägersten och sa att han hade min plånbok :D Ibland är det skönt med lite flyt, nu måste jag bara hitta tid att åka dit
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top