Stoner/Ducati/Bridgestone världsmästare 2007!

men för helvete din idiot tänk lite..

halva sveriga har blitt av med eurosport, sändningen går mitt i natten,,

tack för att du sabbade spänningen för alla som ska ladda ner eller kolla repris

:mad: :mad: :mad: :mad:

ändra rubrik
Jamen grattis, ditt rykte är nu bekräftat, vill inte döma folk på förhand men nu behöver jag inte fundera om det är sant eller inte.

Du kunde alltså inte själv räkna ut att det skulle finnas info om hur det gått i MORGONENS Moto GP på sveriges störst MC-site (FYI, rejset startade inte mitt i natten, 250 avgjordes runt 06:00)

Idiot.

Jag ser framför mig hur alla Italofiler sitter hemma och polerar bössan. Tänk så mycket skit de fått ta genom åren och nu äntligen ska de få ge igen.

SOM FAN!!
:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

guncleaning.jpg

Dubbelagenter från Japan?

Bifogat

• Japaner.jpg
    Japaner.jpg
    59.1 KB · Visningar: 97
Som man plågats genom åren (som Teddy har insett). Italofil eller masochist, ingen större skillnad. Såå härligt att Loris fick vinna idag! Roligt att Ducati fick visa att farbriken kan tillverka en världsmästarhoj för största klassen, särskilt som det sker i lejonets kula! Bra för serien att Bridgestone äntligen blivit ett däckmärke att räkna med (och lite till). Grattis Casey!

Det här ska firas med provkörning av ny hoj idag :tummenupp

/Mackan

det är nu man ångrar att man inte satte en 1000 lapp på stoner efter första vinsten då alla sa att det bara var tur

jag hade fan vart 100 000 rikare nu :mad:

men han är värd det :tummenupp

otroligt roligt, tveklöst en av tidernas bästa förare

grattis till er ducatifans :tummenupp

ursäktar mitt dåliga språk i morse.

det är nu man ångrar att man inte satte en 1000 lapp på stoner efter första vinsten då alla sa att det bara var tur

jag hade fan vart 100 000 rikare nu :mad:

men han är värd det :tummenupp

en polare satte en hundring, ger 13000:- tror jag

Last edited:
men för helvete din idiot tänk lite..

halva sveriga har blitt av med eurosport, sändningen går mitt i natten,,

tack för att du sabbade spänningen för alla som ska ladda ner eller kolla repris

:mad: :mad: :mad: :mad:

ändra rubrik

Eller hur, har sands loppet typ 12h efter, nu bara 5 timmar kvar och sa sabbar snubben hela spanningen!:huvet :gnissla

Åh, vad arga en del blev. Jag ändrade trådnamnet. Bra va?
Nu har det gått 1½ dygn, tror du att det går att ändra tillbaka trådnamnet nu utan att vissa får frispel?
Undrar dessutom exakt var i förstinlägget infon om hur det gick i GP:t fanns, där står ju bara att Casey Stoner blev världsmästare, inte hur det gick i själva rejset? :va
Det tog tolv inlägg och två sura kommentarer innan nån ens nämnde nån placering.

Nu har det gått 1½ dygn, tror du att det går att ändra tillbaka trådnamnet nu utan att vissa får frispel?
Undrar dessutom exakt var i förstinlägget infon om hur det gick i GP:t fanns, där står ju bara att Casey Stoner blev världsmästare, inte hur det gick i själva rejset? :va
Det tog tolv inlägg och två sura kommentarer innan nån ens nämnde nån placering.

man förstog ju att loppet va kört för rossi, det va ju minst lika spännande som själv racet. att skriva "spolier" skadar ju inte..

men jag håller med dig ändra tillbaka titeln nu, och sorry för mitt otrevliga sett att skriva vad jag ville, hade gått precis lika bra men vänliga ord, men jag blev arg så så vart det.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...