Scuba diver
Dansken ......
1) Alicia
2) Stefan
3) Lasse
4) Jannica
5) Hampus
6) Palle (mig)
7) ....
8) osv....
2) Stefan
3) Lasse
4) Jannica
5) Hampus
6) Palle (mig)
7) ....
8) osv....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
1) Alicia
2) Stefan
3) Lasse
4) Jannica
5) Hampus
6) Palle (mig)
7) Tingen
8) osv....

ni blir aldrig av med mig. när ni sitter på nån fest om 20år så kommer ni att säga "kommer ni ihåg den där galne guten han som aldrig kom i mål"![]()
ni blir aldrig av med mig. när ni sitter på nån fest om 20år så kommer ni att säga "kommer ni ihåg den där galne guten han som aldrig kom i mål"![]()

2 x tävling och fortfarende inte kommet i mål ??? Jag har tittat på listen och kan inte se du har noen points ??![]()
Trots 24 timmars mekmöjlighet så har det i de här fallen inte räckt till för att få Tingens hoj i mål.![]()
(nu kommer jeg sikkert ikke i mål)Hoppas att det ramlar in anmälningar till racet på Knutstorp nästa vecka när löningen kommer.
Hoppas på sol och ett bra race. Sen håller jag tummarna för mig själv att jag kommer för Depåbitchen så att jag håller min plats i totalen och kommer upp före Sege![]()
.
Hmm kanske inte så troligt. Kom in i tält #63 på Lördag, vi bjuder på kaffe med droppni blir aldrig av med mig. när ni sitter på nån fest om 20år så kommer ni att säga "kommer ni ihåg den där galne guten han som aldrig kom i mål"![]()

Jag hinner inte skruva isär och fixa min Aprilia till Knutstorp. Om någon som inte kan deltaga mot formodan har lust at hyra ut sin Aprilia till racet så är jag rätt motiverad att hyra den fredag-lördag. Deal med hyra plus 100% betalning av eventuella skador. Jag har fälgar o däck själv.
Min hoj är inte såld än, så de e bara att hämta!Fast den är nog kanske lite långt bort?..
Hejsan Anneli. Tja det är lite långt från Köpenhamn till Stockholmstrakten. Plus jag tänkte bara låna en 250, inte köpa. Jag har ju en bra 250 tycker jag. En cylinder har bara skurit. Och jag har inte haft tid att checka cylle o kolv ännu.
Vad ska du göra när du säljer din? Annan klass, eller sluta?
/Kris
Jäklar vilket erbjudande Anneli, du är bra snäll du!!!!
Tråkigt med kroppen dock.
Kram.
Åsa.
Är vi för många för att slå ihop BOTT och SP?
25 stycken anmälda enligt startlistan.
Hade varit nice att få mer än 20 minuter på lördagen.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |