Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hopkins hängde med Stoner hyfsat en stor del utav racet, och i mina ögon är Rossi en betydligt bättre förare än Hopkins, så hade Rossi suttit på bättre material så tror jag nog att han hade kunnat utmana Stoner.Håller med om att Rossi klart inte är nöjd med stoners dominas, men sen när det gäller material och däck så håller jag bara delvis med, hade han suttit på en ducce med bridgestone så hade han ju nog presterat bättre...men jag har bbörjat ifrågasätta om han verkligen räcker till för att slå Stoner i den form som stoner har. Men Rossi prestrerar helt klart under mina förväntingar, man är ju trots allt ett die hard rossi fan![]()
Hopkins har väl hela sin karriär haft sämre material än Rossi? Åker i ett mindre och sämre team. Däcken går väl heller inte att skylla på helt längre? Placeringarna efter Hopper var på samma däcksfabrikat som Rossi. De kollade på däcken direkt, framdäcket verkade vara helt slut.Hopkins hängde med Stoner hyfsat en stor del utav racet, och i mina ögon är Rossi en betydligt bättre förare än Hopkins, så hade Rossi suttit på bättre material så tror jag nog att han hade kunnat utmana Stoner.
...
Edit: Missade krashen, finns det flera bilder någonstans eller kanske ett klipp? (visserligen kanske de visar det framöver om man hänger med..)
125 sista 2 varven var grymt i alla fall.
Om racen blir så här tråkiga i Moto GP så vetekatten om man inte börjar kolla Superbike istället![]()
Hur den där kärringen Ingrid ens kan nämnas när det snackas snygga brudar i depån är för mig en gåta.Tur man såg 125 och 250 för MotoGP sög verkligen.![]()
- Stoners fru är mycket snyggare än Capirossis dito.
- Rossis karriär följer Schumachers i spåren.
- Jämn startgrid betyder inte jämn/spännande/bra racing.
Sekiguchi's krasch.
http://www.youtube.com/watch?v=KVyyiB0WPr8
Till alla er som undrar vad som händer med Rossi..
Det är väl att han inte längre har "suget" att vinna, suget att ta ännu en VM-titel. Rossi har fått sitt, han är nog ganska nöjd som det är. Men visst blir jag besviken på att min favorit inte presterar lika bra längre..
Hur den där kärringen Ingrid ens kan nämnas när det snackas snygga brudar i depån är för mig en gåta.
Ja, fy fan vilket tråkigt race!Jag har inte läst hela tråden, men det var ett tråkigt MotoGP-rejs. Jag somnade. Tacka vet jag tvåtakt.
Vad är det du har kladdat på hennes rattar?http://data1.blog.de/blog/v/valentinogirl46/img/20910ingrid_small.jpg
Hon börjar ju även hon precis som gubben sin bli lite äldre. Men hon har ju nyss fött barn. Hur skulle du själv se ut efter det.![]()
Fyllot till vänster är me and myself på WDW2004 middag med förarna i duccestallen(Inkl fruar).
Enligt en dansk tidning så ska Rossi tydlige fått en restskatt eller skatteskulld av något slag.... 450mkr.![]()
Rossis förklaring till racet.
Saidas tipsrad
1. Stoner
2. Hopper
3. Carpirex
4. Hayden Nästan
5. Peddo Nästan
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |