Dr.Bike
Guest
Lorenzo-Land!
Say no more.
Kallio - en hjälte!
Men sååååå nära att han blev sopad av banan när Dángelis gick omkull
Say no more.
Kallio - en hjälte!
Men sååååå nära att han blev sopad av banan när Dángelis gick omkull

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Här ligger filmen, första dagen andra passet någonsin, strul med PC3:an och fuldäck, hojen ville inte varva ur http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=3115634#post3115634![]()
Lorenzo-Land!
Say no more.
Kallio - en hjälte!
Men sååååå nära att han blev sopad av banan när Dángelis gick omkull![]()
Traction control urkopplad oxocool, ska bara kolla på di där motogp-gubbarna först!
![]()
Morgonträningen klar o Stoner går ju såklart inte bort som favorit. Resten känns mkt öppet beroende lite på tex däck/temp under dagen men magkänslan säger följande....
1. Stoner
2. Hopper
3. Nicky
4. RdP
5. Dani
6. Vermeulen
Pallen satt som en smäck!!
Resten var som sagt mkt öppet i ett för övrigt trist race,Nicky visade igen prov på vass passering då han klippte Dani, dock så måste ju Team Fiat Yamaha ha mest att jobba med just nu efter katastrof resultat idag efter alla tester den senaste tiden...
Sen när slutade de att dela ut stora fat till pristagarna i Brno? Axxexs?
Han har nog ett ganska stort sug efter att vinna för tillfället, och han är knappast nöjd med Stoners dominans. Rossi har helt enkelt för dåligt material. Han är bästa Yamaha på 7:e plats.Till alla er som undrar vad som händer med Rossi..
Det är väl att han inte längre har "suget" att vinna, suget att ta ännu en VM-titel. Rossi har fått sitt, han är nog ganska nöjd som det är. Men visst blir jag besviken på att min favorit inte presterar lika bra längre..
Depåstyrt? Så varför hängde inte de andra Duccarna med, med Capirossi i samma team t.ex. Tjall på förbindelsen till depån eller lät han sitt barn styra kanske?MotoGP blir bara tristare och tristare....Har inte varit så
ointressant sedan Doohans dagar....Stoner gick på halvfart
och vann lätt....inte ens Stoner kan tycka det är roligt...
Dags att ändra reglerna...börjar likna formel1...vet fn
om det var Stoner som styrde hojen eller om det är depå
killarna pga av all elektronik i hojarna nuförtiden...sedan dessa
Bridgestone däck som gör slarvsylta av Michelin...blir nog
som i Formel 1 snart att ingen vill ha Michelin längre....och
Bridgestone blir ensamma kvar....
Men det var nära, RdP såg ut att vilja ha den där sjundeplatsen och innan Guintolis däck gav upp var han nia!Han har nog ett ganska stort sug efter att vinna för tillfället, och han är knappast nöjd med Stoners dominans. Rossi har helt enkelt för dåligt material. Han är bästa Yamaha på 7:e plats.
Håller med om att Rossi klart inte är nöjd med stoners dominas, men sen när det gäller material och däck så håller jag bara delvis med, hade han suttit på en ducce med bridgestone så hade han ju nog presterat bättre...men jag har bbörjat ifrågasätta om han verkligen räcker till för att slå Stoner i den form som stoner har. Men Rossi prestrerar helt klart under mina förväntingar, man är ju trots allt ett die hard rossi fan3116144Han har nog ett ganska stort sug efter att vinna för tillfället, och han är knappast nöjd med Stoners dominans. Rossi har helt enkelt för dåligt material. Han är bästa Yamaha på 7:e plats.
Vore kul att se hur länge Stoner höll sig upprätt utan TC...
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |