Nr:18
Snabbare än Don Queer
Jag är så nojd med att ha kört om dig![]()
Den sämst arrangerade dagen av Het jag varit på. Jag tycker ni har varit tydligare på förargenomgången tidigare. Maten var i underkant, men vad jag förstår var det inte Het som stod för den. 2,25% Cider?!![]()
Att inte gullflagg kom upp när sopsäcken blåste av banan är ju urkass, flaggvakten stod som förstenad samtidigt som en tjej försökte springa fram för att lösa problemet (såg det ut som).
Utöver det så är jag mycket nöjd, mycket körning blev det![]()
Vad var det som var så sämst? Maten var som du skrev inte vi som ordnade, vi tog bara beställningar för leveransen. Ska dock påpeka detta för de som levererade
Vad var det som var otydligt på förargenomgången?

så har ni haft extra förarmöte...inget denna gång. Och sopsäcken tål ju att nämnas igen. Sen var det ett tillfälle för lugn grupp som det rödflaggades, och efter att nästan hela gruppen kommit förbi och in i depån så var det helt plötsligt grönt igen. Vad berodde andra rödflaggningen i första snabba passet på? Jag åkte in i depå och satte på däckvärmarna för att det var så få minuter kvar. Jag såg ingen avåkning längs banan på hela varvet. Och en BIL på banan??? Den har ingen av oss betalat för. Oavsett om det bara var ett varv. Kunnde ni tagit i slutet på dagen.
Tycker att man kunde aviserat bättre med flaggorna! Skulle vi ut i depå eller.......inte och flaggar man för depå så skall, ta mig f.n, alla uti depå.
Förarmöte innan = livsviktigt = vara allvarlig och betona riskerna (möjligheterna ser alla ändå).