det måste vara värmen som gör folk knasiga...
http://www.resume.se/nyheter/2007/06/20/annonsor-hotade-tidskrifte/index.xml
http://www.resume.se/nyheter/2007/06/20/annonsor-hotade-tidskrifte/index.xml
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Brevet är inlämnat i Fridhem iaf.3012719Fy fan vad sorgligt !
Någon som känner igen loggan på brevet?
Posten.se skrev:13 jun Posten Företag Norra Stationsg, Försändelsen är överlämnad till mottagaren.
12 jun Posten Företag Norra Stationsg, Försändelsen har kommit till mottagarens utlämningsställe. Express körs ut till mottagaren, övriga försändelser aviseras.
11 jun Posten Företag Fridhem, Försändelsen är vidaresänd inom Posten till sorteringsterminal.
11 jun Posten Företag Fridhem, Försändelsen är inlämnad.
Tja, inte så svårt att ta reda på: Vilken produkt utvärderades och fick uselt betyg i senaste numret?Fy fan vad sorgligt !
Någon som känner igen loggan på brevet?
Ryggskyddet Knox Contour. Finns en annons i Bike från en försäljare i Sthlm med reklam om just Knox på s. 93 i samma nummer. Om det hör ihop eller ej kan jag dock inte ens spekulera i.Tja, inte så svårt att ta reda på: Vilken produkt utvärderades och fick uselt betyg i senaste numret?
hm, tycker mig ha sett den loggan nånstans
Ja, istället för att bara skriva tillbaka och säga nåt i stil med "Vi beklagar att ni valt att bla bla bla... men vi kan tyvärr inte göra avkall på bla bla bla. Vi önskar er välkommen tillbaka som annonsör när ni känner att vår tidning kan ge er något bla bla bla..." Man hänger inte ut kunder på det sättet. Som kund har man rätt att vara dum i huvudet. Som leverantör har man det inte.Fy fan vad sorgligt !
Ja, istället för att bara skriva tillbaka och säga nåt i stil med "Vi beklagar att ni valt att bla bla bla... men vi kan tyvärr inte göra avkall på bla bla bla. Vi önskar er välkommen tillbaka som annonsör när ni känner att vår tidning kan ge er något bla bla bla..." Man hänger inte ut kunder på det sättet. Som kund har man rätt att vara dum i huvudet. Som leverantör har man det inte.
Det är riktigt låg nivå att försöka framhäva sig själv och sin höga etik på sina kunders bekostnad.
Ja, istället för att bara skriva tillbaka och säga nåt i stil med "Vi beklagar att ni valt att bla bla bla... men vi kan tyvärr inte göra avkall på bla bla bla. Vi önskar er välkommen tillbaka som annonsör när ni känner att vår tidning kan ge er något bla bla bla..." Man hänger inte ut kunder på det sättet. Som kund har man rätt att vara dum i huvudet. Som leverantör har man det inte.
Det är riktigt låg nivå att försöka framhäva sig själv och sin höga etik på sina kunders bekostnad.
Ja, istället för att bara skriva tillbaka och säga nåt i stil med "Vi beklagar att ni valt att bla bla bla... men vi kan tyvärr inte göra avkall på bla bla bla. Vi önskar er välkommen tillbaka som annonsör när ni känner att vår tidning kan ge er något bla bla bla..." Man hänger inte ut kunder på det sättet. Som kund har man rätt att vara dum i huvudet. Som leverantör har man det inte.
Det är riktigt låg nivå att försöka framhäva sig själv och sin höga etik på sina kunders bekostnad.
För att han betalar för sig. Kunden är kung. That's whyVad ger kunden rätt att vara dum i huvudet?![]()
Ja. Förlåt, jag ska inte gör om detVar det du som skrev brevet?
För att han betalar för sig. Kunden är kung. That's why![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |