Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det sägs ju att hoppet är det sista som överger en och du bekräftar verkligen den regelnJag tror och hoppas på lågoddsaren Biaggi. Mest hoppas.
Tss tss, you know nooooothing about racingDet sägs ju att hoppet är det sista som överger en och du bekräftar verkligen den regeln
Men det är klart, någon gång kanske du kommer att få rätt och Biaggi plockar en dubbel.
Hoppas att Toseland tar en dubbel före PRO-gänget![]()

Är det så du vill ha det hoppas jag att Biaggi torpedera Haga i ledning så att båda två får käka grusDet enda som gäller är att Haga vinner och Toseland kraschar ut sig, nej jag tycker inte han ska slå sig men lite roligt måste man väl få ha? Ett bra alternativ är elfel på Hondan.
Biaggi kommer intevara tillräckligt nära.3003366Är det så du vill ha det hoppas jag att Biaggi torpedera Haga i ledning så att båda två får käka grus![]()
Jag tror och hoppas på att Haga hamnar på pallen båda racen, ena racet vinner han.
Men hallå, det har vi ju redan fått förklarat för oss. Det är inte Biaggi det är fel på, det är skithojen han kör på. Jättesvår att ställa in du vet.När ska Biaggi sluta underprestera så till den milda grad? Varför piskar han inte upp Bayliss med ett par, tre sekunder?
Det är för visso ingen lögn, Biaggi har varit bästa Suzuki i mål i samtliga race i år om jag inte minns helt fel. Det har ju som sagt hörts från många håll att Suzukin är svår i år, så vad säger att det inte kan vara så? För att det är Biaggi som kör såklart, tänkte inte på det...Men hallå, det har vi ju redan fått förklarat för oss. Det är inte Biaggi det är fel på, det är skithojen han kör på. Jättesvår att ställa in du vet.
Ja, det är helt klart en konspiration från Suzuki.Det är för visso ingen lögn, Biaggi har varit bästa Suzuki i mål i samtliga race i år om jag inte minns helt fel. Det har ju som sagt hörts från många håll att Suzukin är svår i år, så vad säger att det inte kan vara så? För att det är Biaggi som kör såklart, tänkte inte på det...
Har jag sagt det?Ja, det är helt klart en konspiration från Suzuki.![]()
Nej, men det måste det ju vara? Annars skulle Max vinna alla heat med 20-30 sekunder.Har jag sagt det?
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |