Tippa WSBK-Misano *** Spoiler ***

Eftersom jag kikade på live timing från det andra racet refererade jag till det första racet som det andra. Smart va? :D
OK, jag fattade lite trögt bara. "Det andra" tänkte jag mig race nr 2, men du menade det andra loppet dvs. race nr 1... :öl

Jaja. Tycker mest synd om Haga för jag tyckte det var en onödig tabbe av Biaggi. Men Max gjorde ju en snygg omkörning av sin team-kamrat i andra. Den var bättre.

3007462 OK, jag fattade lite trögt bara. "Det andra" tänkte jag mig race nr 2, men du menade det andra loppet dvs. race nr 1... :öl

Jaja. Tycker mest synd om Haga för jag tyckte det var en onödig tabbe av Biaggi. Men Max gjorde ju en snygg omkörning av sin team-kamrat i andra. Den var bättre.
Ja det var en riktig tabbe av Biaggi, onödigt. Speciellt som sandstream fick rätt. :mad:
Uppkörningen i andra var vassare.

Trots att man uppdaterat säkerheten på Misano, speciellt för publiken, så fick man upp en hoj på läktarna. Tur man inte hade nån publik! Belgaren Nicolas Pirot är det som lyckades med detta i Superstock 600. Detta hände i svängen innan där Biaggi/ Haga körde ihop. Dvs sväng 12.

Bifogat

• motri01c.jpg
    motri01c.jpg
    17.1 KB · Visningar: 79
  • motri02c.jpg
    motri02c.jpg
    14.4 KB · Visningar: 85
  • motri15664.jpg
    motri15664.jpg
    84.2 KB · Visningar: 56
  • motri04c.jpg
    motri04c.jpg
    24.1 KB · Visningar: 43
Last edited:
Herrej*vlar vad det går bra för australien nu..

Undrar om grabbsen har en egen vadslagning sinsemellan..

Eller som jag såg på ett amerikanskt forum
"Tell me again why Ducati wanted 1200cc????"

3007880 Herrej*vlar vad det går bra för australien nu..

Undrar om grabbsen har en egen vadslagning sinsemellan..

Eller som jag såg på ett amerikanskt forum
"Tell me again why Ducati wanted 1200cc????"
Fast med det nya reglementet komemr de inte kunna trimma lika mycket som idag så jämförelsen haltar en del.

But whilst Haga claims Biaggi was unwilling to admit his error, the Alstare Suzuki rider did offer an apology of sorts later in the day: "I was challenging for a podium but then Nori and I hit each other and we both crashed. I am sorry for myself and I'm sorry for him," conceded the former MotoGP star.

Om Biaggi, mot förmodan, skulle slå ner någon verkar han vara typen som skulle hävda att den andra killen faktiskt sprang rakt på hans knytnäve :rolleyes:

Haga mådde tydligen illa under race två efter att ha knaprat smärtstillande och Biaggi hade problem med smärta i en arm och ett ben vilket fick honom att göra en del misstag i början av race 2.

But whilst Haga claims Biaggi was unwilling to admit his error, the Alstare Suzuki rider did offer an apology of sorts later in the day: "I was challenging for a podium but then Nori and I hit each other and we both crashed. I am sorry for myself and I'm sorry for him," conceded the former MotoGP star.

Om Biaggi, mot förmodan, skulle slå ner någon verkar han vara typen som skulle hävda att den andra killen faktiskt sprang rakt på hans knytnäve :rolleyes:

Haga mådde tydligen illa under race två efter att ha knaprat smärtstillande och Biaggi hade problem med smärta i en arm och ett ben vilket fick honom att göra en del misstag i början av race 2.
Jag reagerade på det också. "hit each other" var ett bra sätt att lägga halva skulden på Haga. :mad:

Men varför vinner inte Kejsaren? Har var ju en evighet efter Bayliss i mål i race 2.

Men varför vinner inte Kejsaren? Har var ju en evighet efter Bayliss i mål i race 2.

alla vet ju hur det gick för bayliss i fjol på sista racet i motogp...

Kjesaren var INTE med men din gulle gris var det:D (och rossi)

alla vet ju hur det gick för bayliss i fjol på sista racet i motogp...

Kjesaren var INTE med men din gulle gris var det:D (och rossi)
Jaha? :va Men Kejsaren har ju kört 500? Han borde ju få ligga och fesbromsa bakom Bayliss för att unvika att köra in i bakhjulet på honom? :confused:

3008827 Men varför vinner inte Kejsaren? Har var ju en evighet efter Bayliss i mål i race 2.
Tänk vad tacksam du måste vara för Biaggi. Du skriver inte om någon annan i Racingforumet. Så trist dit liv vore utan denne gigant bland giganter.

*Jag heter Humle
& jag heter Dumle*

humlewtop.jpg

F-n. Kan inte den där skäggiga italianon försvinna för gott från MotoGP/WSBK. Bättre han håller sig till Supermotarden i USA.:mad:

(För att han fällde Nitro Nori).

F-n. Kan inte den där skäggiga italianon försvinna för gott från MotoGP/WSBK. Bättre han håller sig till Supermotarden i USA.:mad: (För att han fällde Nitro Nori).
De kan dra dit båda två isf, Haga torpederade Kagayama i ledning på Qatar 2005 ;)

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...