Nollvision
Jag är min egen nemesis.
Har någon bytt ut fabriksluftfiltret mot något öppnare??
Funderar på ett K&N men vet inte om det är värt det....behövs det någon ny mappning tro?? Hojen mappades ju om för Arrowssystemet så det kanske räcker.
Jag är ganska säker på att Triumphs original race-mappning är gjord med friare flöde i båda ändar av motorn i åtanke. Till min 955'a funkade iaf racemappen fint med slipon och luftfilter. Numera är den lite justerad men det är av andra orsaker. Jag skulle tro att mappningarna för era system är breda nog, om inte gjorda för, att ta ett friare filter.Har oxå funderat på detta, ingen större investering i varken pengar eller mek-tid.
ingen som vet hur det ligger till? Måste man mappa om??
I mitt fall sitter triumph's kolfiberslipon på med tillhörande mappning.

(och Guld edition by Berggren ?)




besiktningsmannen låste framhjulet o la ikull bågen, kylare styre bromshantag tank höger motorkåpa fotpinne bromspedal ljuddämpare blinkers och bakre plasten är nu demolerade. 24 grader strålande sol ledig från jobbet fan jag får gå in på spånken istället.
