Triumph Speed Triple-tråden

Någon som har en belly pan till salu årsmodell 2012?

Verkar stendött här, men provar med en fråga till:
Kan man uppdatera mjukvaran i displayen på de här maskinerna?
Vet inte vad för svar du söker. Men hade inne min på diagnos i veckan och de passade då på att göra ett gäng mjukvaruuppdateringar.
Kände direkt att jag saknade mina tidigare simplare hojar, men nytt är kul :D

Vet inte vad för svar du söker. Men hade inne min på diagnos i veckan och de passade då på att göra ett gäng mjukvaruuppdateringar.
Kände direkt att jag saknade mina tidigare simplare hojar, men nytt är kul :D
- Ja där har vi ju svaret då, det finns tydligen mjukvaruuppdateringar.

Vad kostade den diagnosen förresten?
(vad det nu är för något...mellanservice?)

Hejsan!

Finns nå't intresse för en '96 Speed Triple Mk I som jag funderar på att sälja? Är det isf Blocket som gäller? Eller... ?

Detta är den sista modellen av Mk I, som alltså är med 6-vxl lådan, guldfärgade skivor och ok, clip-on styre, mm. Hojen är i gott bruksskick och har gått strax under 5000 mil.

Jag har ägt den i tio år och den har då använts mycket sparsamt. Jag köpte den 2016 som en ren nostalgitrip eftersom jag hade en likadan (ny) på det glada 90-talet. (Kan nämnas att jag då använde den för att veckopendla mellan Sthlm och Göteborg och verkligen gillade att sträcka ut på landsväg och långkörning med den.)

Denna jag har nu är helt i original (kanske med undantag av blinkers) och oskruvad. En härlig och häftig muskelhoj med riktigt gott ljud från rad-trean. Gott om vridmoment och man får vara lite försiktig om man vill hålla framhjulet i marken när det slår om till grönt. ;)

Och den har ju en utstrålning som får många huvuden att vändas och massor av beundrande kommentarer. Ingen patetisk retro-hoj utan the real thing!!!

Svensksåld. Och tar man bort kuts-kåpan är hojen tvåsitsig.

Tror ni den går att sälja och var kan ett rimligt pris idag ligga, ca?

Tacksam för svar.

/ Peter

Bild_1.jpgBild_2.jpgBild_3.jpgBild_4.jpgBild_5.jpgBild_6.jpg

Last edited:
Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard