Plåtniklas
Liten, rädd och ensam™
Hej Bullen.
Jag har kommit till insikt att min gamla, men välfungerande och blänkande, RF inte ger mig den tillfredsställelse jag vill. Jag vill ha en hoj med attityd, en hoj som är snygg och som folk vänder sig om på stan. Fåfängt? Absolut men vafan.. Man har ett stort ego.
Självklart måste hojen gå att köra med när det svänger men det gör väl mer eller mindre alla modernare hojar?
Kraven är: >750 cc, 80+ hästar och en överkomlig försäkringspremie. Hojar jag tänkt lite på är följande, och det är här jag behöver hjälp att fylla på med fler.
- KTM 950 Supermoto. Kompakt, trevlig motor och ett vettigt chassi.
- Yamaha MT-01. Fetjävla motor.
- Buell Firebolt. Här är det bara attitid, rakt igenom.
- Ducati Monster. Lite vanlig men går ju att få rätt elak med lite meckande.
Den enda av ovanstående jag provkört är KTM'en och den gillade jag verkligen. Tipsa om fler, tack.
Jag har kommit till insikt att min gamla, men välfungerande och blänkande, RF inte ger mig den tillfredsställelse jag vill. Jag vill ha en hoj med attityd, en hoj som är snygg och som folk vänder sig om på stan. Fåfängt? Absolut men vafan.. Man har ett stort ego.

Kraven är: >750 cc, 80+ hästar och en överkomlig försäkringspremie. Hojar jag tänkt lite på är följande, och det är här jag behöver hjälp att fylla på med fler.
- KTM 950 Supermoto. Kompakt, trevlig motor och ett vettigt chassi.
- Yamaha MT-01. Fetjävla motor.
- Buell Firebolt. Här är det bara attitid, rakt igenom.
- Ducati Monster. Lite vanlig men går ju att få rätt elak med lite meckande.
Den enda av ovanstående jag provkört är KTM'en och den gillade jag verkligen. Tipsa om fler, tack.