Funderar på att ta en sväng upp till Dorotea (långt upp i Sverige) ifrån Göteborg under kristi himmelsfärds helgen. Tanken är att köra 45:an hela vägen, 1934.4 stämmer nog inte exakt. Men för att komma till sak, jag börjar få kalla fötter. Väder å vind gör mej tveksam och så är det faktiskt en j**** bit å köra. Ska jag skita i det? Vädret ser ju inte så bra ut men förutom det så kan det bli ganska tungt att köra den typ av hoj jag har. Så råd å tips innan jag gör nåt dumt!
Om det nu blir av så sticker jag tidigt 17/5, så ser ni en vit S3 längst med 45:an så är det en galen Göteborgare som är på väg till Norrland
Min kollega sa att han hade snö blandat regn norr över förra veckan, jag kanske borde investera i ett regnställ innan jag sticker.
Tror inte jag riktigt förstår vad jag kommer ge mig in i, fast jag är van vid att köra många mil men det är med bil och i jobbet.
Det finns ett alternativ och det är 993,2 km tur å retur Muskö (Sthlm skärgård) istället!
Ha en trevlig helg!
//Rick
Om det nu blir av så sticker jag tidigt 17/5, så ser ni en vit S3 längst med 45:an så är det en galen Göteborgare som är på väg till Norrland
Tror inte jag riktigt förstår vad jag kommer ge mig in i, fast jag är van vid att köra många mil men det är med bil och i jobbet.
Det finns ett alternativ och det är 993,2 km tur å retur Muskö (Sthlm skärgård) istället!
Ha en trevlig helg!
//Rick