Min högsta önskan, just av den anledningen...
Som redan nämnts: Usch vad pinsamt för vissa herrar om Biaggi tar hem titeln med ett par racevinster av 26 möjliga...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Min högsta önskan, just av den anledningen...
Som redan nämnts: Usch vad pinsamt för vissa herrar om Biaggi tar hem titeln med ett par racevinster av 26 möjliga...
Tror d kan va så att Toseland har sitt genombrotts år o d kan sätt käppar i hjulet för Bayliss..!
För alla som pratar om "värdiga" mästare kanske?För vilka då?
Inte för att vara den, men jag antar att han refererar till alla här på forumet som hackade på att Hayden inte var värdig mästare grundat på en säker hoj, stabila toppresultat men få vinster?2918234För vilka då?
Precis, men det där är ju bara en hypotetisk tanke. Biaggi pallar inte trycket, precis som vanligt.Inte för att vara den, men jag antar att han refererar till alla här på forumet som hackade på att Hayden inte var värdig mästare grundat på en säker hoj, stabila toppresultat men få vinster?
Vad kallar du säsongen 2004 för?
Precis, men det där är ju bara en hypotetisk tanke. Biaggi pallar inte trycket, precis som vanligt.
Om den blinda hönan hittade ett korn efter 10 års letande skulle jag vara den första att applådera.Hypotetiskt, kommer du tycka Biaggi är värdig en titel om han fortsätter årets wsbk-säsong såhär? Bayliss knuffar omkull Toseland och haga gör burnouter istället för att köra imål.
Risken/chansen är väl inte så stor, men den finns där. Toseland/Honda ser väldigt starka ut, biaggi/suzuki ser inte ut att nå fram hela vägen, än iaf.
Applådera menar du....Om den blinda hönan hittade ett korn efter 10 års letande skulle jag vara den första att applådera.
du menar elfel...Elfel? No shit...![]()
Om den blinda hönan hittade ett korn efter 10 års letande skulle jag vara den första att applådera.
Ok, skulle Biaggi vinna på det sättet skulle jag visserligen det är en ok prestation, men förmodligen att Toseland trots allt var den bättre föraren..
P.S. Den korrekta benämningen på motorn ÄR L och inge annat (oavsett vad det står på deras sida)..., du kan gärna fråga vilken motorbyggare som helst (inklusive mig)
Du vet, han har gått den guidade turen i Ducatifabriken och fått höra "personligt engagemang", "känsla", "stolthet" och "byggs för hand" (att det hela bara är smart brand management märker inte en troende). När han fick höra att han är en del av "Ducatifamiljen" fanns det ingen återvändo. Självklart kan man rätta felaktiga pressreleaser från Ducati om man är en i "familjen".Ja jo alltså nu är det hårklyverier... L-motorer ÄR per definition V-motorer.
Bara det att cylindervinkeln är 90 grader.
V-motorbegreppet har du ända ut tills du har en boxer!![]()
Lätt för DIG att säga!
*surar*
Närå, det där var RAJJSING det!!
Phy phan!
Ja, så måste det ju vara.Precis, och utan tvekan ranka vilken som helst av Max 250-titlar väldigt mycket högre.
Hjälper inte att åka Hynda om man hjular så där somm Tosse gjorde.

Vad baserar du detta på, du framför det ju som fakta?2919087Ja, så måste det ju vara.Övriga världen rankar en WSBK-titel högre, men kämpa på du.
Ja, så måste det ju vara.Övriga världen rankar en WSBK-titel högre, men kämpa på du.
Det är liksom lite meningslöst att diskutera detta med en person som håller 125/250-titlar högre än WSBK.Jag vet inte varför jag bemödar mig att svara, men vad menar du? Finns det något slags statiskt poängsystem för hur mycket titlar är värda?
Alla serier har sina ups and downs, WSBK-titeln tex 1997 var i mina ögon betydligt mer statusfylld att ta än den som Neil Hodgson tog 2003. Manuel Poggialis 250-krona väger oerhört lätt bredvid tex Biaggis 1997-titel
Men sett över alla säsonger är 250 bättre än WSBK, vilka förare i WSBK 1990-2007 kan matcha Valentino Rossi, Loris Capirossi, Max Biaggi, Daniel Pedrosa, Casey Stoner, Luca Cadalora,Toni Elias, Kenny Roberts JR, Tadayuki Okada, Tetsuya Harada, Shinya Nakano, Olivier Jacque and so on? Visst där finns ett par, som Foggy, Bayliss och Edwards, men inte i närheten av lika många.
Det säger ju också en del att den som tog 1997-titeln i WSBK var en gammal världsmästare i 250...John Kocinski.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |