Black-Wolf
There goes another one...
Har bara kört min Mille i en månad men körde Falco innan och kan bara hålla med om kvaliteten. Allt känns gediget och man får en känsla att allt är väk ihopskuvat och dimensionerat.
Ok instrumenteringen innan 04
rna ser lite tråkig ut men finsn ju en del roliga funktioner.
Service är ett problem om vi snackar auktoriserade verkstäder, i en halvmiljon stad som Göteborg finns det vad jag vet bara 1
Delar kan ta lång tid om du beställer genom genaralagenturen, men det finns många bra firmor i USA och UK som säljer över nätet. Bättre priser och snabbare leveranser!
Service kostnaderna är annars helt ok, som nämnts innan så behövs ventilerna sällan justeras.
Tycker försäkringskostnaderna är hyfsade, en Factory är dyrare men sett till vad man får så är den prisvärd tycker jag.
Många frågar efter just RSV R och den är ju klart ball med alla Öhlinare
Men många har fått problem med läckande packboxar till framgafflarna, verkar som det snarare är regel än undantag att man får byta dem inför varje säsong om hojen stått orörd under vintern
Detta gjorde att jag valde en RSV "utan" R
Ärligt så tror jag inte att den är så mycket sämre på landsväg
/BW
Ok instrumenteringen innan 04
Service är ett problem om vi snackar auktoriserade verkstäder, i en halvmiljon stad som Göteborg finns det vad jag vet bara 1
Delar kan ta lång tid om du beställer genom genaralagenturen, men det finns många bra firmor i USA och UK som säljer över nätet. Bättre priser och snabbare leveranser!
Service kostnaderna är annars helt ok, som nämnts innan så behövs ventilerna sällan justeras.
Tycker försäkringskostnaderna är hyfsade, en Factory är dyrare men sett till vad man får så är den prisvärd tycker jag.
Många frågar efter just RSV R och den är ju klart ball med alla Öhlinare
Men många har fått problem med läckande packboxar till framgafflarna, verkar som det snarare är regel än undantag att man får byta dem inför varje säsong om hojen stått orörd under vintern
Detta gjorde att jag valde en RSV "utan" R
Ärligt så tror jag inte att den är så mycket sämre på landsväg
/BW

så det har blivit en hel del åka av redan jag samåker en del med två av mina grannar men oftast själv det verkar vara lite klent med samåkning i j-kping
, man behöver tydligen inte va snabbast på rakt fram....Millen är gjord för att gå så snabbt runt en kurvig bana som möjligt rad fyrorna är gjord för att gå fort rakt fram...visst i kurvorna också men v-twinarna går lite fortare där men tapar på rakorna istället.