GSXR1100R
The older i get the faster i was
Jorpes torpedstartade som vanligt och plockade många placeringar redan i första böj.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
http://www.racesport.nl/uitslag.php?id=912875768Resultat i 250?
Yamaha eller Suzuki.2875793Skumpa eller rambrott.
Gamlot skrev:Mozz is da man![]()
Till sist ett stort tack till RRACER som lånade ut sin finbuss, nu dekalad lite mera rejsmässigt.
Nån av er som såg hur kraschen gick till?Skumpa eller rambrott.
Nej vi såg inte denna gång, men den ser exakt ut som den K5 som gick av på mitten för ett år sedan i Brno.Nån av er som såg hur kraschen gick till?
Nej vi såg inte denna gång, men den ser exakt ut som den K5 som gick av på mitten för ett år sedan i Brno.
Gaffeln intakt men ramen av.
Perfekt att men har en K5a lättare att svetsa en ram än att rikta gaffel!!!Suzuki gör allt för att det ska va lättmekat!
UschNej vi såg inte denna gång, men den ser exakt ut som den K5 som gick av på mitten för ett år sedan i Brno.
Gaffeln intakt men ramen av.
It´s a tough life but someone´s got to do it.Var en grymt rolig helg!! Hinner inte skriva något om resan just nu för jag ska åka till Brno om någon timma,
Detta var första och sista gången som jag mekar åt två som tävlar i två klasser med endast en varsin hoj.Mossberg hade otur att åka av redan i första racet, så det blev tyvärr inte den fajt vi hoppats på. Larsson tar 2 pinnar i 250. Tabben och Micke har gjort en enastående lökmekarinsats, Det är inte alla som klarar 3,5 km löpning med Elverk under armen och däckvärmare i andra, drickaflaskor mellan fingrarna och extrafölgarna balanserandes på huvudet! Bra jobbat!
se www.jorpes.com
Last Updated ( Tuesday, 10 April 2007 )
Detta var första och sista gången som jag mekar åt två som tävlar i två klasser med endast en varsin hoj.
Hjulbyte mellan varje pass och fort ska det gå.
Tänk om idrottsförbundet hade grenar som 1000m löpning med 12 kg elverk, depåstöd och fälgar, däckkrängning på tid samt panikmeck med hjulbyten.
Våra konkurenter hade dubbla hojar, lyxtrailers, depåmoppar med släpvagn, långbord med grillkock samt allt annat som man behöver.
Vi hade lånad BMX cykel utan bromsar, Axxexs trasig buss blev kvar i sverige så vi lånade RRacers långfranska, Jorpes buss gick sönder i Assen och fick bogseras igång ett antal gånger, den sista bogseringen var mitt i natten på färjan.
Jorpes tror att om bussen står ett dygn så kanske den lagar sig själv.
Lunchen bestod oftast av en kall halv pizza sparad från gårdagen, circulationspumpen till värmen på hotellet sprack och läckte vatten på proppskåpet, hela hotellet blev mörkt och kallt.
Fan vad kul det är med racing![]()
![]()
![]()
Synd att du var tvungen att ta till gräset då. Nrä ska du köra nästa race?
Jag sa ju till dig att det är enklare att starta med en 600:a jämfört med en 250GP, synd att dom andra kastade sig framför dig, bra kört NiklasAtt göra starter med en 600 var enklare än jag troddeFrån min 7de startruta va jag först in i första kurvan.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |