sandstream
Guest
Den tiden är sjukt braPhilipp Eitzinger som krossade allt motstånd i 125 EM på Åsen förra året, 1.08.445 med en 125:a, vann på Assen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den tiden är sjukt braPhilipp Eitzinger som krossade allt motstånd i 125 EM på Åsen förra året, 1.08.445 med en 125:a, vann på Assen.
En liten "kul" historia ang deras Assenresa kommer här...
Jorpes fick förtroendet att hämta två set fotpinnar till mig och han fick även pengar till detta. Planeringsfantomen Jorpes hade inte kollat upp reglementet tillräckligt bra och fick på plats veta att det var enhetsdäck som gällde. Det i kombination med att han hade lyckats få sitt kort spärrat gjorde att han sket i mina fotpinnar och handlade däck för pengarna istället. Nu har det visat sig att jag till slut har fått pinnar av Greven, men jag undrar vad som hade hänt annars. Jag hade nog varit tvungen att sticka ut hans ögon med en skruvmejsel, men nu nöjer jag mig nog med att trycka av honom på torpet…
Mozzberg såg jag inte till. När crashade du?
Dina fotpinnar ligger givetvis i hemma hos mig Oskar! Såklart fixade jag det!
Jag hatar dig!!!!![]()
Synd att du var tvungen att ta till gräset då. Nrä ska du köra nästa race?2875290Att göra starter med en 600 var enklare än jag troddeFrån min 7de startruta va jag först in i första kurvan. Sen tappade jag några placeringar innan rödflaggen. Efter omstarten hade jag Arie Vos och Gishbert framför mig och tråkigt nog slänger sig Arie i Struben och gishbert kör in i hans hoj så det enda alternativet var att styra ut på gräset och när jag kommer ut igen är jag typ 18de, Jorpes låg framför men Mozzberg såg jag inte till. När crashade du?
Vet du va jag har ett par PP Fotpinnr till CBR 07 om du vill ha dom billigt kostar bara en massa däck![]()
Dina fotpinnar ligger givetvis i hemma hos mig Oskar! Såklart fixade jag det!
Hahaha, sånt här tycker jag är hur roligt som helst...Jag har nu 4 set så tack, men nej tack!![]()
Jag hatar dig!!!!![]()
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |