Sporthoj.com gruppkörning sön 070415

Förra turen (två veckor sedan) gav riktig mersmak. Jag kommer på söndag.

....men det funkade otroligt bra tycker jag och det fanns det en jäkla prestige i körningen (mer än den man själv bär med sig förstås), grabbarna var ju fullt testosteron pumpade redan på morgonen. Tävlingen började redan på Mcd. Så jag kan varmt rekommendera gruppkörningen, riktigt roligt. :tummenupp Men bara om du är bäst och snabbast


Så där ja. Editerade lite så att det stämmer:)
 
ntvmap_pmp_std_2_1001020_20070415_12.png


Vädret som utlovas till söndag.
 
Jag röstar för att vi åker en timma tidiagre. Annars hinner jag inte åka med mer än till gottröra.:huvet
 
Skulle funka bra för mig också..



( Fy fan vad svårt det är att inte skjuta in nån lite endaste "spam" kommentar..)
För seriöst för mig.. :D
 
Jag är också på om jag får tillbaka min hoj från verkstan nån #%¤#& gång och har fått hastighetsmätarvajern som beställdes för över en vecka sen... Det ska tydligen vara vääääldigt svårt att hålla givna tider.... :mad: :huvet
 
Man kanske skulle haka på. Får smöra lite för Hillbilly, så han får köra Hyndan och jag tar Rettan. :pannkyss
 
Sön!

Vad jag längtat!!!

I´ll be there....

Chriz :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top