Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fan, jag missade programmet! Får hoppas på repris eller att den dyker upp på swebits eller liknande.
Kan inte du slänga ihop en egen version då?
Tycker det var lite intressant att titta på ändå.
Vill se mer!
Ja, det är ju faktiskt en idé. Ska se om jag kan få loss materialet från produktionsbolaget. Misstänker att 4:an äger det och att det kan bli problem, men det är ju värt ett försök!
Härlig resa, även om programet vinklades lite fel kanske.
Men det roligaste är nog ändå att Toyota Landcruisern annonserades ut på blocket som "Tjejkörd", vilket förvisso är sant.
Inget fel i det, jag hade gärna köpt den, Landcruisern är byggd för att tåla såna där resor, men "tjejkörd"![]()
![]()
![]()
Bilen är faktiskt tjejkörd. Lillian körde den hela vägen från Korea och hem till Stockholm!
Blev också lite besviken på dokumentären. Var ju mest fokus på hur "gruppen*" fungerar, kändes lite som Robinsson... satt nästan och väntade på att någon skulle bli utröstad och få flyga hem![]()
Var det någon som filmade för eget bruk? Vi är nog fler här som skulle vilja se lite mer av mc-åkningen och äventyret.
Grymt! Det måste du göra! Lova det!Jag har varit i kontakt med produktionsbolaget nu och jag kommer få ta del av allt material. Förhoppningsvis kan jag knäcka ur mig en (högst amatörmässig) liten film vad det lider.
Jag har varit i kontakt med produktionsbolaget nu och jag kommer få ta del av allt material. Förhoppningsvis kan jag knäcka ur mig en (högst amatörmässig) liten film vad det lider.
Jag har varit i kontakt med produktionsbolaget nu och jag kommer få ta del av allt material. Förhoppningsvis kan jag knäcka ur mig en (högst amatörmässig) liten film vad det lider.
Vad kul!
Ser fram emot det här. Även om det blir "amatörmässigt gjort" så är det säkert bättre än ingenting![]()
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |