The mystic arrow (äkta trolleri!)

skruven

Långsam
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
old
Hittade den här på internet

En mystik pil som alltid pekar uppåt. Prova att välta eller vända uppochner på skärmen. Den snurrar bara och pekar alltid uppåt! :va

The Mystic Arrow

En mystik pil som alltid pekar uppåt. Prova att välta eller vända uppochner på skärmen. Den snurrar bara och pekar alltid uppåt! :va

The Mystic Arrow

Ehh... hur menarunurå??? Iofs, vi som sitter här och vänder våra skärmar upp och ned fick lite motion och känner oss inte alls lurade!! :huvet

The Mystic Arrow

Så här blir pilen om du vänder på skärmen.
Tycker du alltså att den pekar uppåt ändå ???

Bifogat

• untitled.JPG
    untitled.JPG
    9.8 KB · Visningar: 43
Tack... Tur man har laptop! :D

Nylonstrumpa över svartvit TV............... :rofl

Mig lura han inte iallafall, jag hade liksom ingen lust att snurra runt 24" widescreen som står i ett hyllfack som är ungefär lika stort som skärmen.

Haha, jag tänkte "Men vilket pucko, det kommer aldrig att funka" och tippade laptopen ett halv varv...:huvet

Haha, fick mig ett gott skratt ialf. Man är ju inte smartare än att man provar. :rolleyes:

Borde bokmärka den här tråden och varenda gång som någon som gick på det antyder att jag eller nån annan har fel om nånting eller är dum så kan jag hänvisa till det här.

Tänkte att någon skulle göra sönder sin skärm.

Hehehe den tog fem minuter att göra och lurade så många :D

"göra sönder sin skärm"? Ursäkta mitt påhopp, men vad är det för språk!? Jag brukar skita i hur folk skriver här och jag brukar heller inte anstränga mig för att skriva korrekt men detta var det jävligaste jag har läst sedan Prulles senaste tråd :näsblod

"göra sönder sin skärm"? Ursäkta mitt påhopp, men vad är det för språk!? Jag brukar skita i hur folk skriver här och jag brukar heller inte anstränga mig för att skriva korrekt men detta var det jävligaste jag har läst sedan Prulles senaste tråd :näsblod

Dialektalt. Du borde åka utanför arboga nån gång då och då.

Borde bokmärka den här tråden och varenda gång som någon som gick på det antyder att jag eller nån annan har fel om nånting eller är dum så kan jag hänvisa till det här.

Iofs tror jag att de flesta skämtar tillbaka till trådskaparen om att de vänt skärmen... inte så sannolikt att någon skulle tro att det sitter ett gyro i skärmen eller liknande :D.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg