kajlyl
Tillbaka!
HAha gick ni på den!? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag har en platt som jag bara vred 45grader på.. hände inget.. så jag vred tillbax den.. är jag dum?2793393Iofs tror jag att de flesta skämtar tillbaka till trådskaparen om att de vänt skärmen... inte så sannolikt att någon skulle tro att det sitter ett gyro i skärmen eller liknande.
Men då har du vridit din skärm 180 grader och pilen pekade uppåt. Alltså hade trådskaparen rätt.2793541jag har en platt som jag bara vred 45grader på.. hände inget.. så jag vred tillbax den.. är jag dum?
jag har en platt som jag bara vred 45grader på.. hände inget.. så jag vred tillbax den.. är jag dum?
Man ber att få tacka för vänligheten.2793376"göra sönder sin skärm"? Ursäkta mitt påhopp, men vad är det för språk!? Jag brukar skita i hur folk skriver här och jag brukar heller inte anstränga mig för att skriva korrekt men detta var det jävligaste jag har läst sedan Prulles senaste tråd![]()

Men då har du vridit din skärm 180 grader och pilen pekade uppåt. Alltså hade trådskaparen rätt.

Iofs tror jag att de flesta skämtar tillbaka till trådskaparen om att de vänt skärmen... inte så sannolikt att någon skulle tro att det sitter ett gyro i skärmen eller liknande.
Med lite stil och finess går allt.279364545 + 45 = 180?
Jag missade nog helt det här med vinklar och grader i fysiken. Jag får det till 90 grader. Men, oavsett hur många grader man vrider skärmen och pilen fortfarande pekar uppåt, så är ju TS rätt![]()

Provade ni inte??? Borde ni göra, i alla fall om ni har en LCD-skärm! I alla skärmar av LCD-typ sitter en 3-hjuls gyro (den är egentligen till för att känna av tryck om man använder den som pekskärm).
Så visst funkar det!
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen