Pratade med mitt ex häromdagen....

Jo, jag satt o pratade med exet för några dagar sen, och hon säger att tacos är nåt som man äter när man är en par stycken, för det blir godare då.

Är det bara jag som sätter mig o äter tacos helt själv bara för att det är gott :confused:

Har jag gjort fel som inte bjudit in hela vänskapskretsen varje gång jag vill äta lite kladdig mat med ost i :va

Lite lyxigt måste man ju har fastän man är singel ju.....så man ska inte äta allt de goda då eller :tungan

Tacos suger att äta själv, precis som allt annat.

Du hatar verkligen singel livet va:rolleyes:

Last edited:

darn, ja vill ju inte verka desperat ju :gnissla

neh men fan, singellivet e underbart, jag kan jobba när jag vill o hur mkt jag vill.
Kan åka o jobba med en timmes varsel utan problem, bara åka o jobba.. jobba kan jag göra mkt när ja e singel me.
Skönt o va singel för då kan man jobba o behöver inte va ledig lite då o då för att va hemma o mysa. De e bra. Jobb.

------------------
Jag försöker laga ordentlig god mat fastän jag bara gör den te mig själv o får äta själv, man måste ju få äta gott ändå, men faktum e ju att de suger ju fan brutalt! "Tack för maten, den va god" mm sure :tummenupp

darn, ja vill ju inte verka desperat ju :gnissla

neh men fan, singellivet e underbart, jag kan jobba när jag vill o hur mkt jag vill.
Kan åka o jobba med en timmes varsel utan problem, bara åka o jobba.. jobba kan jag göra mkt när ja e singel me.
Skönt o va singel för då kan man jobba o behöver inte va ledig lite då o då för att va hemma o mysa. De e bra. Jobb.

------------------
Jag försöker laga ordentlig god mat fastän jag bara gör den te mig själv o får äta själv, man måste ju få äta gott ändå, men faktum e ju att de suger ju fan brutalt! "Tack för maten, den va god" mm sure :tummenupp

De man saknar mest är att ha ingen att sova bredvid eller någon som man kan äta med....

Och du kan faktiskt hitta en tjej som tycker att det är helt okej att du jobbar mycket....

De man saknar mest är att ha ingen att sova bredvid eller någon som man kan äta med....

Och du kan faktiskt hitta en tjej som tycker att det är helt okej att du jobbar mycket....

De kanske inte gick fram riktigt men..jag vill inte jobba mkt men ja har ju ändå inget annat o göra!..

Ska tamefan flytta tillbaka till lkpg o hitta nån schysst donna där :tummenupp
Här finns de då fan inga jävlar iaf...

De kanske inte gick fram riktigt men..jag vill inte jobba mkt men ja har ju ändå inget annat o göra!..

Ska tamefan flytta tillbaka till lkpg o hitta nån schysst donna där :tummenupp
Här finns de då fan inga jävlar iaf...

hehe....aha du vet för länge suttit vid datan:tungan

Ska du flytta till Linköping?

Så att hon får tid till brevbäraren? :gnissla

Jasså du tycker inte om att dela eller :tungan :D

Last edited:
Flytta tillbax fort som fan :tungan

Så har man någon och åka med :tungan :rolleyes: :D :D :D

:D.. ja jag får väl se hur de blir te sommarn,tyvärr e de ju inte så bara att flytta :gnissla man ska ha jobb o lägenhet oxå..inte så lätt att hitta en vettig lägenhet tyvärr, vill ju inte bo vart som helst lixom!..

Ytterligare en sak som suger me att bo själv, man måste hitta dedär billiga lägenheterna istället för o kunna dela på hyran på dendär fina lita dyrare..blah...

men ja kommer neråt lkpg massa te sommarn ändå så kan vi åka :D o de inte så långt te örebro inte...

:D.. ja jag får väl se hur de blir te sommarn,tyvärr e de ju inte så bara att flytta :gnissla man ska ha jobb o lägenhet oxå..inte så lätt att hitta en vettig lägenhet tyvärr, vill ju inte bo vart som helst lixom!..

Ytterligare en sak som suger me att bo själv, man måste hitta dedär billiga lägenheterna istället för o kunna dela på hyran på dendär fina lita dyrare..blah...

men ja kommer neråt lkpg massa te sommarn ändå så kan vi åka :D o de inte så långt te örebro inte...

Jo jag vet, själv kommer man få egen lya i mars...har redan sagt till morsan att hunden snor ja...så har man nåon och krama om iallafall :tungan

:D.. härligt, går ju inte bo hemma asså, usch! jaru..själv fick ja ge min lille goa kissemiss te farsan :(.. har inte tid me honom...

Hehe nja, lite svårt att dela rum med tvillingsyrran just nu men de har bara varit kort tid så det va lungt, med tanke på att jag har itne sett henne alls ofta på 1,5 år....så hon har saknat mig lite :rolleyes:

aj då...själv hade jag tänkt mig köpa hund sen....att finna en kille som är redo att bo med en finns ju inte :huvet

2770539 Jag har aldrig påstått att jag tycker man ska hålla ihop om man verkligen inte trivs ihop, jag pratar om att hålla sams, det är ganska stor skillnad.
Som jag skrev så missuppfata jag dig.

Jag håller med om vad du säger däremot.

Hehe nja, lite svårt att dela rum med tvillingsyrran just nu men de har bara varit kort tid så det va lungt, med tanke på att jag har itne sett henne alls ofta på 1,5 år....så hon har saknat mig lite :rolleyes:

aj då...själv hade jag tänkt mig köpa hund sen....att finna en kille som är redo att bo med en finns ju inte :huvet

haha... som upplagt för catfights ju :tungan

ja fan, husdjur e bra sällskap de.. men du lär nog hitta nån kille snart ska du se..

Fjärde gången på två dagar jag hör/ser ordet Tacos.

Har inte ätit det sen jag flyttade hemmifrån.
Är det ett tecken på att jag ska ha tacos idag? :confused:

2771348 Fjärde gången på två dagar jag hör/ser ordet Tacos.

Har inte ätit det sen jag flyttade hemmifrån.
Är det ett tecken på att jag ska ha tacos idag? :confused:
Ja, om du är ensammen så.

Tur du sa det, har glömt o ta fram köttfärsen.

Du kan få äta med mig om du vill..

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...